Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

tirsdag, august 26, 2008

Oppdatert

Bare nevner at VamPus nå har tatt Jan Tore Sanner inn i varmen. Ok, jeg burde kanskje advart deg og sjekket om du satt først, men siden dette er en blogg så er det vel rimelig å anta at du leser den sittende. Så om du nå falt og slo deg så ber jeg om unnskyldning.

Jernbanespor er (jiipi) endelig tilbake, men dette er ikke sant altså. Vi ble ikke vemmelige. Bare veldig fulle. Altså, de hadde jo champagnebar - og vi er da høirefolk. Ærlig talt.

Apropos arbeiderpartifolk, så er ikke Tore O's blogg så ille. TV2s utskremte i Washington, Øyvind Brigg, har også fått plass på lista. Kunne tenkt meg litt mer løst snæcks fra hans side, bare sånn at det er sagt. (Monticello har for øvrig fortsatt den beste dekningen av alle pågående valg i USA, ikke bare presidentvalget).

Kollega Andreas (ikke i slekt) Lunde er på plass, samme med Bente Kalsnes. Begge mye bra om nye medier.

Skal vi se.. HellYeah!, Sigruns blogg og Tiram er også med. Dobre.

Og nå over til noe helt annet. Trykk her for katt med fire ører. Kul, eller hva? Meg. Ha. Sånn.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Bare nevner at VamPus nå har tatt - - KRISTIAN SEVERIN SKEIE - - inn i varmen (var han noen gang der?)

Ok, jeg burde kanskje advart deg og sjekket om du satt først, men siden dette er en blogg så er det vel rimelig å anta at du leser den sittende. Så om du nå falt og slo deg så ber jeg om unnskyldning.

:-) KNALLBRA ???

Arnfinn Pettersen sa...

Det var vel når sant skal sies ikke det heldigste bildet av hr. Sanner?

s sa...

Joda, kan i grunnen tenke meg at du er i mot økt skatt på festing.

Anonym sa...

ugh! var det ikke det jeg tenkte, jan tore sanner-bloggen var mest skattesyting!

Nyland sa...

Hva skal til for "å bli inne"?
Må man selge sjela eller kroppen sin til VamPus ?

Ghost of Goldwater sa...

Jeg solgte kroppen min, bare sånn til etterretning.

John T. sa...

Tusen takk. Trives veldig godt i varmen, altså... :D

Sondre Olsen sa...

jeg har hørt rykter om at man må gi to par sko i gave, kjøpt på en MEGET spesiell butikk i Paris som bare ytterst få kjenner til.

Knut Johannessen sa...

Tatt JTS inn i varmen? Jeg tok den stående og tørker nå blod, snørr og hybelkaniner. Etter et ublidt møte med parketten. En lang stund vurderte jeg å be strykning av egen blogg, men fornuften kom sakte tilbake. Men det var nære på, altså. Hva/hvem blir den neste?

VamPus sa...

Sondre: Du er nok ikke langt fra sannheten :-)
vox: Tror nok du trygt kan titte over bloggrollen en gang til..

Anonym sa...

"Tiramteateatret"? Det må være med vilje.