Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

mandag, oktober 09, 2006

Dagens Onde Kvinner

VamPus har i årevis forsøkt å gjøre nachspiel til en Olympisk gren, noe som kunne ha vært en formildende faktor for de som ønsker sportshelvete til Oslo. Som en sidegren har hun opprettet "Våkne-på-fremmed-sofa-med-støvlettene-på". Erfaring viser at man blir svært lysømfindtelig og får veldig vondt i hodet av å sove med støvlettene på. Merkelig, det der.

Nå sist var det lørdag mo.. formiddag at en lidende VamPus rullet ut av sofaen og ned på potetgullet på gulvet hos Drusilla. Et vagt minne om å drikke portvin som om det var rødvin (hvor sistnevnte bare er en marginalt bedre idè klokken fire om natten) sto hamret inn i hjernebarken, hvor ordet "hamret" her er en pulserende dunking thump thump som ikke ga seg med det første.

Jada. Bloggedamepilsen var veldig hyggelig om enn det bærende temaet litt... rart? VamPus forsøkte seg på en velformulert politisk diskurs ved å rope "commie" til alle som gikk forbi i palestinaskjerf, men på Grønland blir det liksom litt slitsomt i lengden. Dagens Onde Kvinner (altså deltakerene på bloggedamepilsen) viste seg fra sin beste side, men så var det heller ikke så mange menn der å kvesse klørne på. Om den ondeste er Drusilla og hennes portvin eller Tiram med bevismateriale lar VamPus stå åpent.

Skulende unge menn... hvor var dere egentlig?

14 kommentarer:

Anonym sa...

Hvor var vi? Vi ble nektet må du vel huske.. Selv om jeg spurte så pent.. :)

Anonym sa...

Pft, de bildene er jo kjempesnille. Hadde jeg vært skikkelig ond, VamPus, hadde jeg sørga for å få noen bilder av deg rullende i potetgullrester. Eventuelt funnet fram gaffaen ...;)

Trur Drusilla tar prisen, jeg!

Anonym sa...

Ble det noe stripping? Hæ? HÆ? Er du da overrasket at vi ikke kom og stalket, enda så unge vi er?

Anonym sa...

Du maa gjerne komme til Dubai aa rope commie til alle du moeter. Skjoent det kan ta sin tid...

Anonym sa...

Oh, vi var der, vampus, men du skremmer oss...Ikke med ordet commie, men det frådende smilet, som om du sluker smågutter til frokost, og driter større karer til lunch, ikke pent......

Elles kan jeg fortelle om damer som skulle ta over verden, åh ja. Men det stanset ved første forsøk på stammehyl, lignet for mye på koryff-tramping det der!

Anonym sa...

Hehe, dog nachspiel er oppskrytt... Sliter med noen dårlige erfaringer på nevnte område.... Nu vel, om ikke annet ble det et blogginnlegg:
"Nachspielkliss"

God kveld ønskes deg :-)

Lindkvist sa...

Og noen valgte å dra tilbake til 40 års dag når man kunne sovnet sammen med potetgullet til Drusilla! Au au hvilke prioriteringer man gjør. Jeg vil ha nytt damebloggtreff snarest! Eller kanskje i desember?

Anonym sa...

Kunne desverre ikke komme, men jeg skulte på dere i mine tanker.

Anonym sa...

Ble det noe "fest-kjepp" 'a , Vampus??????????????

VamPus sa...

Stripping? Festkjepp? Hva slags lesere er det jeg har egentlig :-)

Anonym sa...

Nå synes jeg det er på tide å stramme inn blogprofilen aldri så lite, VamPus! De siste ukene har det blitt vel mye klirr, skrål, snufs og urk. (Heri innbefattet alt som har med Fridemokratene å gjøre.)

På Cuba ligger det en døende mann, i Pyongyang bor det et lykketroll som smeller av sine egne underjordiske Korea-putter, i Washington DC sitter det en mann som tar råd fra bikkja si, og i Oslo har en finansminister fra SV holdt seg til handlingsregelen.

Kan vi få tilbake den gamle VamPus'en vår, hvem dere nå enn er som holder henne kidnappet mens denne ... fremtoningen forsøker å etterligne henne etter beste evne.

På vegne av vanvittig mange.

lotten sa...

Jeg har vel ikke så veldig lyst til å våkne opp i potetgullet til Drusilla, men drikker gjerne desemberbloggøl:)
PS: Det var kjekt å "kjekles", men du verden så snodig en samtale kan utvikle seg under de rette beduggede forholdene.
Snasen dame var du også, gitt. Akk.

Anonym sa...

De fleste sluttet å skryte av sin egen fyll i løpet av tenåra.

Dette begyner å bli patetisk...

Æsop

Anonym sa...

møkkevelli:
når det regner på presten, får klokkeren dryppert !