Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

mandag, august 24, 2009

Oppdatering krimkonkurranse

Bekreftelse på anmeldt forhold mottatt i posten på lørdag, datert 21.08.09. Forholdet anmeldt 19.august. I brevet står det følgende:

"Politiet vil søke å etterforske saken, slik at den er best mulig opplyst når avgjørelse tas."

Så da venter vi på henleggelsen.

Interessant nok er etterforskers navn det samme som på de fire forrige anmeldte sakene. Sikkert bare tilfeldig.

1 kommentar:

ak sa...

Yo! Kan jeg slenge meg med i konkurransen? I tilfelle ja, så tipper jeg at du får henleggelsen i posten 8. september, altså 20 dager etter innlevering anmeldelse :) Men jeg vil heller ha 4-5 øl enn siste krimboka til Herbjørg Wassmo! Heter forresten etterforskeren Embla?