Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

tirsdag, august 11, 2009

Skomonopol

Av og til lurer jeg på hva som gjorde at jeg i sin tid meldte meg inn i Fremskrittspartiets Ungdom. Så dukker gull som dette opp - og man husker tilbake. Nå skulle det vise seg at Tor Mikkel Wara dessverre ikke var representativ for partiet, og det er sjelden vi hører klare, ideologisk begrunnede standpunkter fra FrP lenger (jeg sjongler nå granater i glasshus) - men det har jo vært spekulert i om Mikkel er aktuell som finansminister for FrP - og så vidt jeg forstår går ryktene fortsatt.

Denne talen er fortsatt gyldig i dag:



Skomonopol.

*GRØSS*

Hvis du går inn på YouTube så abonner på difchannel - det kommer mer godbiter derfra. Og mannen sitter på en forstyrrende stor samling av politiske videoer fra USA. Vil han dele?

3 kommentarer:

Jakob sa...

Tor Mikkel skapte et takras av fy-ord fra Arbeiderpartiet da han var med på å lansere tanken om satsing på færre steder i Finnmark. Sett fra et journalistisk standpunkt var det et interessant arbeid å sortere Arbeiderpartiets egne tanker noen få år etterpå.

Morsomt gjensyn!

Unknown sa...

Han snakket sannelig i bilder som en enkel landens jente kunne forstå. Husker hjertesukkene på bakerste rad.

Goredom sa...

Det er interessant det han sier om overføringer, at det er for mange av dem. Her om dagen hørte jeg Siv Jensen si noe slikt på TV som at "I et rikt land som vårt, er det norske folk sulteforet på overføringer!"

En gang i tiden fantes det gjennomførte (eller kanskje jeg skal si 'logisk konsistente') folk i FRp. Det var den gangen vi i det minste visste hvor vi hadde dem, og kunne forutsi hva de ville mene om alle saker. Min utmeldelse fikk større konsekvenser enn jeg hadde trodd! :)