Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

torsdag, juni 09, 2005

DU bestemmer neste blogg!

Det er rart dette her med blogg. Noen dager er man så inspirert at man skriver fem innlegg i en fei, legger ut en og sletter de fire andre. Dagen etter sitter man med blank skjerm og knoter, med et ønske om å finne tilbake de fire innleggene man skrev i går. I tillegg utvikler man en irriterende uvane med å tenk "Åh, det ville vært kult å blogge" hver gang noe mildt interessant skjer. Siden jeg for tiden ikke er særlig kreativ når jeg sitter foran pc'en, så presenterer jeg herved listen over observasjoner og hendelser som jeg hadde tenkt å blogge om, men som jeg ikke har fått ut finger'n til å gjøre noe med:

- den gang JJ tipset betjeningen på Buddha Bar med en halv million kroner
- Bryan Adams. Faktisk.
- 10 gode grunner til å slutte å omgi seg med Høyrefolk
- Hva jeg egentlig tror foregår i Pusedyrs hodet (han planlegger å ta over verden)
- VamPus detaljerte plan over hvordan lokalisere, fange, torturere, drepe og kvitte seg med liket av den jævla pippipen som begynner å kvitre lystig i bakgården på slaget 02:09 hver eneste fordømte natt
- En kritisk gjennomgang av norske eventyr sett med VamPus øyne
- De fem største fordelene ved å få alkohol intravenøst fremfor å konsumere det oralt.

Dette har VamPus vurdert å skrive om. Dere oppfordres herved til å gi tilbakemeldinger på "comments" nedenfor hvilken dere vil høre mer om.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Én stemme går herved til eventyranalyse. Du er også på generelt grunnlag oppfordret til å skrive om evt. andre halv- og helkjendiser du har klina med!

Anonym sa...

ny stemme til eventyranalysene

Anonym sa...

Jeg stemmer for "De fem største fordelene ved å få alkohol intravenøst fremfor å konsumere det oralt", først og fremst fordi jeg ikke kan se en eneste en. Dette MÅ jo være noe vi er grunnleggende uenig om!

Ghost of Goldwater sa...

Du mangler svaralternativet "none of the above"...