Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

onsdag, desember 17, 2008

Norges ti fremste blogger?

---
Hva er det NRK Beta har som ikke jeg har, lissom?

Åh. Godt, relevant innhold med oppdaterte nyheter, gode anbefalinger, rause linkinger, profesjonelle folk som har peiling på det de driver med som står bak?

Ja, altså, hvis det var det dere ville ha så kunne dere jo sagt fra.

Hrmph.

15 kommentarer:

Anonym sa...

Utrolig lite seriøst å bare ta med de ti øverste. Topp 20 ville vært mer relevant og ordentlig, spør du meg.

Madammen fulgte brudekjolerådet ditt, forresten. Lommeboka vår sender en varm hilsen i VamPus' retning.

Olve Hagen Wold sa...

Samt en klar venstrevridd agenda...

Anonym sa...

Pluss det kanskje viktigste av alt: de svarer på kommentarer. Jeg stusser over Olve Hagen Wolds kommentar om at NRKBeta skal være venstrevridd ("Rødt parti" i toppostingen betyr ikke det man tror), men om han tar det opp i bloggen på en ordentlig er det gode muligheter for at Øyvind eller Eirik svarer.

Dag Otter Johansen sa...

Twingly har liste over topp 100. http://www.twingly.com/top100?lang=no Hvis du klikker på profile, kan det virke som hovedkriteriet for rankinglisten er hvor mange som linker inn til bloggen.
Rankingen er i hvert fall så langt jeg kan sjekke identisk med antall linker inn, og der står det NRKBeta-Vampus 131-126

Anonym sa...

Hahahaha, tusen takk du!

Føler vel ikke at vi har peiling på alt vi driver med akkurat, men det er fint å føle seg fram med så mye bra folk rundt oss!

Anonym sa...

Hei Olve, kan du spesifisere hva konkret du mener med "klar venstrevridd agenda"?

Øyvind Solstad
Redaktør, NRKbeta.no

Arnfinn Pettersen sa...

Lønn?

Unknown sa...

Grattis! Jeg leste også om deg på Propaganda i dag.

:-O

dineVibber.no sa...

Joda, du er slått av NRK. Men hallo! Det er NRK!!!

Anonym sa...

Synes du har en kjempefin blogg jeg! :)

Anonym sa...

Du er jo nummer to, det er ikke dårlig det heller!

Anonym sa...

Gratulerer Vampus! Regner med at du tar det som en moralsk seier at du kun er slått av en lønna redaksjon! :-)

Anonym sa...

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke synes noe særlig synd på deg :P

kandahar sa...

Jeg registrerer at vampus ikke har ment noe siden 17. desember. Har denne kåringa tatt livsgnisten fra henne?

Mathias sa...

En burde jo se på hele NRK, det må da være for mange ansatte i NRK. Tar en seg en tur på Marienlyst å ser den bygningsmassen som er der, er den voldsom i forhold til TV2 selv i Bergen. NRK burde slanke staben betraktelig, og klares seg med statlige overføringer, og vurdere reklamefinansiering. NRK lisensen er en plage som er helt aburd, selv for en sosialdemokrat fordi den bryter både med sosialdemokratiske prinsipper og med markedsmessige prinsipper.