Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

torsdag, juli 28, 2005

Bono og Barnet

I utgangspunktet skulle ikke statsministeren og U2-vokalisten møte hverandre, men Bondevik skjønte at han kunne gå glipp av en god "photo opportunity" så han fikk grint seg til et møte allikevel. Er det fordi Bono er den nye Jesus? Slår man opp i en synonymordbok er jeg overbevist om at Bondevik dukker opp under "patetisk". Vi snakker her om en statsminister som møter opp i debattprogram på TV2 for å avkrefte at han er et lobotomert insekt...

Mens Otters og E rocket rundt på Valle Hovin med 39 998 andre, satt VamPus barnevakt. Han pedofile i nabolaget var visstnok opptatt, men VamPus er litt usikker på om de prøver å si at hun er en god venn eller om det er et subtilt hint om at VamPus skal sørge for at Barnet skal "forsvinne". Etter et hjerteskjærende farvel til foreldrene satte Barnet seg ned med kjeks og så på Ole Brum-dvd'en mens hun jevnlig kastet mistenksomme blikk i min retning. VamPus, som nærer en sunn skepsis til barn, så mistenksomt tilbake. Det gikk etterhvert overraskende bra. VamPus har fått frisket opp teksten til Bæ bæ lille lam - visstnok en klassiker innen singer/songwriter-tradisjonen.

Pernille fra Halden fikk danse med Bono, og sier at "han luktet skikkelig mann". VamPus hadde selvsagt syntes det var mye mer morsomt om Bono hadde dusjet seg i feminine J'Adore fra Christian Dior.

3 kommentarer:

Softtag sa...

Hei VamPus. Jeg ser at du har flytta. Jeg er fast leser av bloggen din, og liker den godt. Men, jeg liker ikke dine svarthvit framstillinger av politiske engasjerte folk på venstresida. Det kan godt hende du kaller oss kommunister og diktator tilhengere for moro skyld, men da blir vi litt fornærma. Det er det skjønner du at jeg kan ikke vite 100 % om du kødder, eller om du tror litt at det sånn vi er, selvom jeg ønkser å tro det første. :)

Softtag
softtag.blogspot.com

Anonym sa...

If anyone needs remodeling home loans ... Remodeling your home tips and more can be found at http://remodeling11.com/bee.pl?ki=master&remodeling=home

Anonym sa...

Excellent, love it! athena interactive video conferencing volvo tri-axle truck Mercedes ml 320 cdi clever ideas with business cards webcam woman Watersports amateurs free Nissan key copy http://www.basketball-gear.info/Dyson-dc08-vacuum-cleaners-united-states.html Linens escondido ca Kaviar amateurs 63 Brook trout fly fishing maine Extreme bikini pics