Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

torsdag, juli 07, 2005

Kriminelle G8'ere

Med dagens dramatiske hendelser i London syntes VamPus det var passende og sitere kommunisten Marsdal som er i Skottland for å demonstrere mot G8-møtet om fattigdomsbekjempelse og miljøvern (!?):

"- Hotellet er gjemt innenfor et stort stålgjerde. Det ser ut som et høyrisikofengsel, og det synes jeg er passende. Det er jo en kriminell gjeng som samles der, sier lederen i Attac Norge, Magnus Marsdal, til VG Nett. Når han snakker om kriminelle, tenker han spesielt på de han liker å kalle B-gjengen. Bush, Blair og Berlusconi. "

Regner med at han synes at ledere som..tja, Mugabe, Kim Il Jung, Saddam Hussein, er en karismatisk gjeng med de beste intensjoner for sin befolkning, og at når terrorister bomber London - så har jo tross alt England "bedt om det". Minner meg om konemishandlere som "bare slår når hun fortjener det".

VamPus mener mye om Blair, men når han sa "Terrorists should know that our will to defend our values, freedom and democracy, is stronger than their will to cause death and destruction to innocent people" - så ble øyenkroken litt fuktig...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Marsdal, den nye venstresidens posterboy , Attacs egen Per Imerslund, kan man regne med at innerst inne støtter bombingen i London. Nysosialistene har like usmakelige ideer som gammelsosialistene. At de ser kulere ut enn Berge Furre hjelper ikke. Kan ikke G8-demonstrantene heller verve seg som levende skjold i Sudan eller Kongo. Da gjør de i hvert fall noe nyttig.

Ghost of Goldwater sa...

...we shall fight them on the beaches...

Anonym sa...

Jeg syns bare det er SÅ søtt når jeg ser voksne mennesker som tror G8-møtene dreier seg om fattigdomsbekjempelse og tiltak mot menneskeskapte klimaendringer.

Tankene går til hvordan det var å være liten baby og 100% naiv, ja det får frem tåren i øyekroken her, ja...

Anonym sa...

Vel, vel, norvegia, du skal hvertfall ha ros for å ha en morsom side. Kommentaren din om terrorangrepet er en glitrende parodi på venstreparanoia:-)

Anonym sa...

Takk, du er søt, dah!
Har du forresten hørt at tema for neste G8-møte er vaffelrøre (og -jern) til alle barn, samt tilklippingen av en superlang papirdukke med små figurer som skal holde hender hele veien rundt kloden?

Jeg gleder meg allerede, jeg! :)
Til G8, 2006.

Anonym sa...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. http://www.bi-orgys.info/Gratis-videos-desexocaliente-xxx.html xxx mpegs teen online bill pay gap card