Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

fredag, juli 15, 2005

Fuktig sommer

Grmph! Da VamPus ønsket seg en fuktig sommerferie, så var det ikke akkurat været hun tenkte på...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Slutt å klag :)

Anonym sa...

Og når har regnet noen gang stoppet deg fra å drikke???

Ghost of Goldwater sa...

Her i Italia er det 25-30 grader og mild vind hver dag... bare nevner det... Med tanke på norske alkoholpriser og ditt konsum, hadde du trolig SPART penger på å bli med... men så ville jo terapiregningene kommet i etterkant, da...

VamPus sa...

Grmph...VamPus liker ikke at drinkene blir utvannet når hun står ute og røyker. Høybråthen skal dø!

Ghost - du vil nærme deg ditt kallenavn betydelig dersom du gjentar varmegrader, alkoholpriser og Italia...

Kristin Storrusten sa...

Min far forklarte meg akkurat ordet "rotbløyte", som både kan bety gode regndager for bøndene og skikkelige fyllekuler. Kanskje vi her har dronningen av drikkeleker - vått ute = vått inne!