Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

tirsdag, juli 05, 2005

Sue the bastards!

Aaargh! Kom inn på en web side som reklamerte med Orlando Vacations, og VamPus løp og hentet frem kredittkortet og slipte det klart til bruk. Her skulle det shoppes! Ferie med Orlando *o lykke*. Men var det ferie med Orlando Bloom de solgte? Neihei, da. Ferie til Orlando, Florida. Jævlene.

Villedende reklame. Har ringt advokaten min. Han mente jeg hadde en sak.. mumlet et eller annet med "sak for psykiatrien" eller noe sånt...