Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

torsdag, juli 14, 2005

VamPus' naturlige habitat

En VamPus observeres best når hun beveger seg i sitt naturlige habitat. Akkurat nå befinner hun seg på familiehytta i Oslofjorden, der hun kan finne roen, stirre sjelfullt over sjøens bølgeskulp mens måkene skriker hest over vannet. Se på lubne sommerskyer som svever sakte over himmelen og ... who am I kidding?

VamPus' favorittilholdssted denne sommeren er uten tvil Stratos, hvor hun kan observeres rimelig skeiv i skøyta med en flaske hvitvin i ene lanken og en røyk i den andre mens hun riler av seg spydigheter til venner, kjente og tilfeldig forbipasserende. Det er sommer det!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg forstår hvorfor du liker Stratos: Få er vel så langt forut for sin tid! De to artiklene jeg fant på http://www.stratos.as/ i dag var datert hhv. 31.07.2005 og 29.08.2005.

Men det sto ikke at Depeche var hovedfokus for musikken...