Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

onsdag, mai 11, 2005

Glad i dere..

Vet at jeg faktisk har noen som leser VamPus Verden daglig, og i løpet av en uke er det mer enn hundre som er inne og titter (sikkert mange av de samme, men likevel..) og jeg vil bare si at jeg er glad i dere alle sammen!

Litt mye koffein i dag? Definitivt.

3 kommentarer:

Ghost of Goldwater sa...

Hvem er du, og hva har du gjort med VamPus?

Ghost of Goldwater sa...

Har skaffet meg et sitemeter, så nå får dere for f... BESØKE bloggen min... ellers får jeg dårlig selvbilde og blir nødt til å drepe dere alle sammen for å reparere det...

VamPus sa...

VamPus is back! Og slapp av - når jeg sier "jeg er glad i dere" så kan du trygt anta at det ikke gjelder deg. Spesielt siden du trasher Orlando på bloggen din.

Jeg holder øye med deg. Bare vent!!