Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

mandag, mars 21, 2005

Kjære Orlando!

Jeg leser i det etterettelige organet VG på Nett at du og din tidligere kjæreste har funnet tilbake til hverandre igjen. Jeg tillater meg herved å gi uttrykk for min misbilligelse i sakens henseende. Som den vakre unge mann du er trenger du ikke løpe etter blonde, veldreide Hollywood-bimboer som henne. Det finnes et rikt utvalg at flotte modne damer som mer enn gjerne gjør deg selskap mens du reiser verden rundt for å spille inn filmer. Jeg henviser herved til tidligere blog om at jeg holder meg godt til tross for min fremstegne alder. Alderforskjellen mellom oss lover jeg at aldri skal bli et problem.

Selv om du ikke kjenner meg, så skal du vite at jeg er din største fan. Det går ikke en dag uten at jeg tenner et lys og røkelse på alteret som jeg har laget for deg. Da katten min kom til skade for å dytte ned ett av bildene av deg vurderte jeg å avlive han (jeg holder øye med han, tro du meg). Apropos holde øye med - den blonde bimboen du omgir deg med skal heller ikke føle seg for trygg. Skulle hun være slem mot deg eller ikke gjøre som du sier, så lover jeg å straffe henne. Bare litt. Og det vil smerte meg like mye som det vil smerte henne...nesten.

Du er alltid velkommen i mitt ringe hjem dersom du er i nabolaget. Kanskje du til og med kan ta med noen nye klipp til Scrapboken som jeg har laget om deg? Den er nå i volum 8, og det er mange lands aviser jeg ikke får dekket.

Jeg håper du får en riktig god påske og at vi treffes om ikke så lenge!

Din største fan,
VamPus

9 kommentarer:

Lene sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Lene sa...

Dear Ms. VamPus,

I have to point out that you are on the wrong contintent to stalk Mr. Bloom.

I would like to propose a cooperation agreement. If you could stalk Mr. Robbie Williams for me, since he is on your content, I will stalk Mr. Bloom on your behalf. Since he is on the same continent as me, I think this would be a good arrangment.

When we catch them, we can swap.

Sincerely,
WebQueen

VamPus sa...

Deal, Ms. Lene - Robbie is currently in his London condo reflecting upon his lost drinking opportunities as a reformed alcoholic. Sad life, really.

Ghost of Goldwater sa...

Run, Orlando... RUN!

Anonym sa...

Dear Ms.VamPus

What is this with Mr Bloom, he is not even a good actor. Did you actually watch Troy? His acting for the part of Paris, there is no place warm enough in thanathos reserved in his name.

Why not consider stalking the wooden horse instead? Just a suggestion.

Yours sincerely
Eudoxus

Anonym sa...

Dear Ms Vampus

What is this with Mr Bloom, he is not even a good actor. Did you actually watch Troy? His acting for the part of Paris there is no place warm enough in thanathos reserved in his name.

Why not consider stalking the wooden horse instead?

Yours sincerely
Eudoxus

Spindrift sa...

Hi, I was surfing the internet and here I am at your blog. I'm quite impressed , with how you have put it all together.

I'll be coming back again.

Cheers,

maui condo

Anonym sa...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it »

Kely sa...

Hello I want to congratulate to you. This site is fantastic, looks like entertained and very good to me it elaborated. I invite them to that they explore a little on my site of the Web
Our real estate listing includes great opportunities on Costa Rica Central Valley’s provinces such as San Jose, our Capital, with remarkable cities as Escazu at the west, or Curridabat at the east, experiencing a great development on both commercial and residential properties, making their real estate pricing highly attractive to investors; on other hand, Alajuela city gathers places with a very special warm weather such as Grecia, La Garita and Atenas, or beautiful farms for agricultural, cattle or nature preservation purposes as those located on San Carlos or Sarapiqui. We also offer land properties in Guanacaste, which is the province, along with Puntarenas, with the most beautiful tropical beaches on the Pacific Coast such as Tamarindo, Playa Grande, El Coco, Playa Hermosa, Nosara, Samara, Herradura, Jaco, Manuel Antonio, Dominical and Golfito, where the real estate business occupies the first place as the local economic activity.
Great investment opportunity at Costa Rica Pacific Coast, Preconstruction condos in costa rica
Condo sales in costa rica, Retirement property in costa rica. Visit us for more info at: http://www.costa-ricarealestate.com/