Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

fredag, november 02, 2007

Evil empire?

Videoen fra Channel 4 om mottakelsen av Saudi Arabias kong Abdullah i England har begynt å gå sin virtuelle gang. Dessverre var historien litt for god til å være sann, men gud så morsomt om den hadde vært det.

Videoen viser Kong Abdullah som ankommer slottet med det gardens musikkorps som spiller "Empirial march" fra Star Wars.



Det viser seg at garden var ferdig med musikkstykket før kongen ankom. Uansett så er det jo litt spesielt å plukke ut et stykke som representerer lederen for det onde empiriet som oppvarming for statsbesøket. Jeg mener, de kan da umulig insinuere at Kong Abdullah har noe til felles med en kappekledt leder som styrer et undertrykkende, udemokratisk samfunn gjennom frykt?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Fniiiis fniiiis! Vittig da...

Viking3-3 sa...

Jeg lurer bare på hva som har skjedd med den britiske livgarden... Jeg mener.. se på de siste sekundene av videoen... En kæll på 1'90 og en på 1'65 stående ved siden av hverandre? Cheez... Ikke rart imperiet falt sammen... Kan ikke orge en oppstilling engang lenger...

Spesielt interessert og fokusert? Meg? Hæ? Fatter ikke hva de snakker om...

s sa...

Brassphemy!!!

Anonym sa...

Jezz, aksjonside!
Når er neste amerikanske statsbesøk i Norge?

Anonym sa...

Bare nesten. De spilte musikken før han kom. Det var så Chanel 4 som redigerte litt, men morsomt og treffende lell!

VamPus sa...

Brassphemy? Ha ha - superfunny!!