Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

mandag, november 05, 2007

Forlater Brann

Jeg ser ingen grunn til å forlate Brann, jeg vet ikke hva de eventuelt har gjort for å få forlatelse. Men en Andresen har bestemt seg for å forlate dem, så noe må det jo være.

Ganske kjekk, også, den gutten. Lurer på hva han driver med sånn ellers...

6 kommentarer:

Unknown sa...

Kanskje han forlater Brann for å få mer tid til kone og barn? Kanskje han vil bli husfar, som meg?

Stålsett deg og se her, sweetie:
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=283433

Ødela jeg alle planene nå?

;-)

Anonym sa...

I tillegg til å være fotballspiller er han jo deleier og arving av Skeidar-konsernet.

Anonym sa...

Når han ikke spiller fotball er han visst en habil bridgespiller. Hva nå enn "bridge" er for noe.

Anonym sa...

Vampus, da: Du kan spare deg. Vet du ikke at menn som liker å leke med baller er homo?

Anonym sa...

Åja! Så det er derfor så mange fotballspillere har "kommet ut av skapet"... :-)

s sa...

http://hotair.com/archives/2007/11/07/jimmy-carter-cat-slayer/