Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

tirsdag, november 13, 2007

Hørseltest

Denne hørseltesten reklamerer jeg gjerne for. Og du kan både sende den videre og legge den ut på din egen blogg.

Synes jeg.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg er flink og sender den videre :)

Anonym sa...

Blæh. Røde Kors og annen borgerlig veldedighet er faen meg ekle greier.

Kanskje mamma og pappa hadde hatt bedre tid til å høre på deg om samfunnet var organisert slik at de ikke måtte slave for mafiaen.

Men er jo fint at Vampus og andre kan øke selvfølelsen sin ved å vise sin støtte. Heia ytringsfrihet også. Ytringsfrihet er best, lissom.

VamPus sa...

fred h.: Ja, det å bry seg om andre mennesker ER borgerlig. Det har jeg ment hele tiden. Ideologer som er villige til å ofre enkeltmenneskers rettigheter for "the greater good" ender alltid med å bli "the greatest evil".

Anonym sa...

Borgerlig ideologi fremhever det personlige ansvaret. Sosialistisk ideologi fremhever det offentlige ansvaret. Resultatet blir at under sosialisme bryr man seg mindre og mindre om sine medmennesker. Hvorfor skal jeg strekke ut en hånd og hjelpe et medmenneske i nød når jeg kan henvise dem til nærmeste sosialkontor, hvor de må stå med luen i hånda og tigge foran paragrafryttere? Jens, Kristin og Åslaug har tross alt sagt at de skal avskaffe fattigdommen, da får jeg stole på at de tar inn nok skatter og avgifter fra meg til at de greier det. Dermed trenger jeg ikke føle noe personlig ansvar for å gi noe på egenhånd...

Anonym sa...

Veldig veldig fin liten sak! Videresendes sporenstreks. Fred H, mener du virkelig at det er mulig å organisere samfunnet på en slik måte at ingen barn forsømmes (eller føler behov for å prate med andre voksne en sine foreldre)?

den blå apekatten