Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

torsdag, november 15, 2007

Hutring mot global oppvarming

De var litt søte de små frosne representantene fra Natur og Ungdom som sto utenfor Oslo Rådhus i går og holdt en stor banner med "Klimaet blir varmere".

Det så ikke ut som om det var varmen som plaget dem nevneverdig...

10 kommentarer:

Simon T sa...

Ubetalelig fra Cox & Forkum:

http://www.coxandforkum.com/archives/05.12.06.WinterBlunder-X.gif

Simon T sa...

Ble visst for lang, her er tinyurl til bildet:

http://tinyurl.com/287eab

Anonym sa...

Har aldri skjønt dette med å ønske å ha det kaldt og jævlig...

Anonym sa...

Jeg er ikke mye til profet, men jeg forutsier at det kommer til å bli mye ironi og sarkastiske bemerkninger om årets fakkeltog for å hedre nobelprisvinnerne.

Salt sa...

Har man, som jeg har, overlevd to trødnerske vintre med den tredje nu på trappene, ønsker man både global og lokal oppvarming hjertelig velkommen, enten det er forsåraket av kufis eller solen.

Minneapolise sa...

Norge blir kaldere, Minnesota blir varmere, jeg er fornøyd :)

Anonym sa...

Anbefaler denne artikkelen for alle som sliter med å innse klimaproblemet: http://www.dagbladet.no/kultur/2007/11/12/517907.html

Anonym sa...

Undrende,

Mener du virkelig at det våset du referer til er det som skal overbevise om en klimakrise??

Det meste for ikke å si alt i det innlegget, er for å si det med Pauli, ikke riktig, det er ikke engang galt.

Unknown sa...

Hm.. lurer på hvor illustrasjonsbildet i dagbladet er fra. Er det fra de stedene hvor nordavinden og ikke co2 har skylden for midlertidig isfrie fjorder montro ? :-)
http://www.aftenposten.no/nyheter/miljo/article2087283.ece

John T. sa...

Var det Lille-Bård Lahn? Han er jo rett og slett en liten lekkerbisken. Skal tilby meg å steppe inn som ikke-forurensende varmeteppe.