Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

torsdag, juni 26, 2008

Fag'n hag

Definisjonen på frustrert frue: VamPus på stands for Høyre i Pride Park. Så mye lækkert, så liten sjans!

Om du er fag eller hag så anbefaler jeg å sette av lørdag kveld og svinge innom Pride Park. Ta turen innom skeive kunstnere og champagnebaren, før du setter nesen mot det store teltet der min gode venninne, Comtessen, avholder det årlige spektakulære Melodi Kvasi Grand Prix (voi voi!) rundt kl. 21.30.

I år er det forresten 30 år siden Gilbert Baker designet regnbueflagget. I forbindelse med jubileet har Absolut lansert en spesialutgave kalt Absolut Colors, hvor hele flasken utgjør regnbueflagget.

Fargene rød, oransje, gul, grønn, blå og fiolett symboliserer henholdsvis liv, helse, solen, naturen, harmoni og sjelen. Flagget brukes i dag i parader og som et generelt symbol for homser og lesber.

Ifølge en pressemelding fra V&S Absolut Spirits er Absolut Colors er designet som et regnbueflagg og teksten på flasken oppfordrer alle til å vise sine sanne farger og sitt sanne jeg. Spesialflasken kommer i et begrenset opplag på kun 2000 stykker, og er tilgjengelig denne uken på de fleste Vinmonopol over hele landet.

Og skulle du være i shoppinghumør så anbefaler jeg artistene Yael Naïm og Carla Bruni Sarkozy (jepp, dama til han, ja). Deilig sommermusikk mens man sipper til en cocktail....

1 kommentar:

Anonym sa...

Gir jo ny mening til ordet 'hivert'...