Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

onsdag, juni 25, 2008

Skal vi vedde?

På Bet24.no kan du spille på hvem Trond Giske vil "klå på" under Hovefestivalen 2008.

Ha ha ha ha ha!

Gurimeg. Tror nesten ikke jeg vil bytte regjering, jeg.

6 kommentarer:

Fredrik Mellem sa...

Du er rett og slett mye bedre når du holder deg til intelligente sarkasmer. (Hva mener du for øvrig med at videoer skal være fjernet?)

VamPus sa...

Får ikke opp video hos verken deg eller Sandvik. Kanskje det bare er browsern min det er noe galt med, men får opp vidoyer på youtube etc?

Unknown sa...

Du var jo ikke på lista Vampus ;-)

Terje Pedersen

Fredrik Mellem sa...

Det funker helt fint. Du får prøve fra en annen PC - eller gå glipp av noe av det mest fenomenale :-)

Anonym sa...

Det kan være interessant å følge litt med på disse oddsene. Hvis feks. oddsen på Mette-Marit plutselig faller som en stein, kan man jo mistenke krompen for å ha fikset spillet :)

Esquil sa...

Jan Thomas til 7 i odds :)

herlig