Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

mandag, juni 23, 2008

Katt i vårsola

Her er vel egentlig ord overflødige. VamPus koste seg som en katt i vårsola (ikke ulikt da hun smilte som en hoggorm i sola) selv om det var overskyet og regnet da den amerikanske ambassadøren hadde invitert rundt 800 av sine nærmeste venner for å feire USAs nasjonaldag på forhånd.

Stor takk til Vektern som tok henne med som medbrakt. Owe you big time!

3 kommentarer:

Anonym sa...

To staute karer til høyre der, uten så mye som en antydning til et smil. Men dere koste dere nok:)

VamPus sa...

JEG koste meg. At de blir overfalt av en entusiastisk VamPus er jo ikke deres feil...

Anonym sa...

Om alle damer hadde vært like svære som deg hadde mange missforståelser vært unngått.

Pus liker lammekjøtt ?