Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

lørdag, juni 21, 2008

Ultimate capitalist giveaway 2008

I morgen går Torbjørn Røe Isaksen av som lederen for de små blå. I den forbindelse har har han en konkurranse på bloggen sin om hvem som har vært hans verste (det vil si beste) fiende i løpet av hans tid som leder i Unge Høyre.

Premien? Hans bok "Høyre om!"- ifølge han selv inspirert av the one and only VamPus. I hvert fall etter at hun ga han et biskt, men blafrende, blikk. Men stopper det der? Nei! For siden han fortsetter i delt stilling mellom Civita og Minerva, så får han beholde ærestittelen "Lille Blå" (i hvert fall så lenge Erna er leder av Høyre). Det betyr at du får TO sjanser til å vinne "Høyre om!" - en hos Lille Blå og en hos VamPus.

Du kan nemlig være med på å bestemme VamPus' kallenavn på Henrik Asheim, ny leder for Unge Høyre. Skriv ditt forslag i kommentarfeltet her, før du svinger bort til Lille Blå og deltar i konkurransen (og gjerne takker han for hans glimrende innsats og ønsker lykke til videre) på hans blogg.

Men skynd deg - han går av i morgen og konkurransen varer ikke i evigheter!

16 kommentarer:

Ghost of Goldwater sa...

Bittelille blå?
Eller Oslo Høire tatt i betraktning, lille rosa?

VamPus sa...

Bittelille blå er leder av Oslo Unge Høyre - en tittel som følger med.. erm.. tittelen.

Nå er Asheimen riktignok fra Akershus, men lille rosa er notert :-)

Unknown sa...

Først vil jeg si at jeg ikke har peiling på hvem den fyren er, men det hindrer jo ikke meg i å komme med forslag ;) Litt googling sa meg at han er oppvokst på Jong og det høres jo ut som "young" så dermed blir mitt forslag noe sånt som: "Jong blå"

Terje Pedersen

Øyvind Strømmen sa...

Hei, vent nå litt... det finnes ikke noe slikt som gratis lunsj! Her er det ugler i muffinsene.

Anonym sa...

Hva med lille skeive blå? Eller småblåen?

Carl Christian sa...

miniblå
:D

Unknown sa...

@øyvind: jeg er sikker på at det står med usynlig skrift et eller annet sted at en må lese premieboken om en vinner ;)

Terje Pedersen

Careface sa...

blåklokken
blåklokkeren
blåmann
lille-lysblå
spirende blå

Øyvind Strømmen sa...

Tatt i betraktning av intervjuet på iNorden foreslår jeg at du kaller ham Thomas André ;).

Anonym sa...

"Han som ser ut som han kommer rett fra nachspeil"

Anonym sa...

Skeiv liten blåmann?

Anonym sa...

Herik AssHeim?

Arnfinn Pettersen sa...

Hele ungdommens Henrik

Anonym sa...

Lyse blå?

CH

Anonym sa...

.........Baby blue

Robin Wigglesworth sa...

Blårik?

Høyre-Henrik?

Høyrik?