Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

fredag, juni 06, 2008

På oppfordring

Tusener på tusener har kontaktet meg, i hvert fall om man regner sammen på den gamle medlemskalkulatoren til AUF, om å få klipp fra Studio 5 på nett. And we aim to please:

9 kommentarer:

Anonym sa...

Selv synes jeg originalutgaven av Sex & The City var hakket bedre.

Anonym sa...

Huff for en kakling.


VamPus var vel den eneste som var noenlunde verdt å se eller - under tvil - høre på oppi alt skravlet.


Hilsen kaklingsallergisk drage lun.

Esquil sa...

men så hut dere hjem og lag et bedre tv-program da, istedet for å surmule her.

du gjør deg bra på tv, heidi.

Anonym sa...

Lo nå høyt opp til flere ganger jeg da. Utringingen var virkelig seyy :))
Gjerne mere S-5 på webtv.

Anonym sa...

Dreide seg da ikke bare om "sex & The City". Mange fine sendinger og temaer fra Studio 5 -og de ble bare bedre og bedre. Klart ikke alle er like interessert i de forskjellige temaene som blir tatt opp, slik er det med alle talk show. Det var også bare i begynnelsen det var vel mye kakling fra de øvrige i panelet, men også det roet seg. Gleder meg til høstens sendinger. Well done.

VamPus sa...

anonym1: DET synes jo jeg og. Spesielt ønsker vi oss garderoben og ikke minst skoskapet til damene fra SATC :-)
drage lun: Nuvel, noe kakling er det nok, men jeg synes ikke vi er verre enn andre talkshow sånn sett.
esquil: Takker og bukker og sender en vennlig hilsen til damene i sminken som gjør en kjempejobb med sparklingen før sending :-)
nessie: Du - den utringningen - jeg var faktisk ute og kjøpe ny pushup-BH kun for ungkaren. Jeg hadde det veldig gøy i det programmet!
siste anonym: Med 42 sendinger så blir det litt likt og ulikt. Det jeg ikke begriper er hvorfor ikke Grosvold for eksempel er sinnsykt mye bedre - med kun en sending i uka og masse ressurser? Gleder meg til høsten..

Anonym sa...

Dette likte jeg :-) Alt til sin tid og innen "å-se-på-kakling-tid" er dette bare fenomenalt. Trodde det var mye verre etter jeg hørte programmet ble slaktet, men det må være en anorektisk sur kjerring med mensen hele året som slaktet programmet, eller en fotball-journalist...

Windingstad sa...

Du har den drøyeste radiostemmen......
Men nei, det var IKKE et hint om at du burde satse på radio:)

Anonym sa...

Jeeeeeses christ, storeulvmannen snakket FORT!