Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

torsdag, oktober 06, 2005

Bestjålet

VamPus har fått regningen fra AmEx og først nå går det opp for henne at hun har blitt bestjålet! Noen har brukt kortet hennes rundt omkring i byen i lengre tid og nå summerer det seg til omtrent en månedslønn. Hjelp! Hva er dette? Ekebergrestauranten, SüdØst, Elvebredden, Sushi bar, Soria Moria, Tørst - og hva i alle dager har vedkommende gjort på Blaze Go Go Bar? For ikke å snakke om Smuget? Det er da ingen oppegående mennesker som går dit? Consenzo, Barcelona, Fru Hagen... Og VamPus har hele tiden trodd at kortet lå trygt i hennes lommebok... vent litt... det ligger der nå?!

Urk. I'm. So. Fucked.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg har hatt det samme problemet, og det virker som om korttyvene forsøker å kopiere mine vaner for ikke å bli avslørt. Begynner å lure på om det er noen jeg kjenner siden de påfallende ofte er innom mine stampuber.

Anonym sa...

Hva gjorde du på Blaze gogo ?
ikke akkurat din type av sted å gå på...

Anonym sa...

Showet ditt på Blaze Go-Go må ha vært jævlig dårlig, siden de trekker deg for det. Flinke showgirls FÅR faktisk betalt, hø-hø-hø-hø

VamPus sa...

Tror nok dette er min slemme tvillingsøster Vampyrella som skimmer litt ja..

Blaze, ja...mener vagt å huske at var et utdrikningslag. At Vekter'n ikke fikk med seg at VamPus ikke holdt show kan forklares av det faktum at han var litt vel opptatt av kløften til den ene av damene som spaserte frem og tilbake fra han den kvelden...

Anonym sa...

Vampus, med tanke på hvor mange barer/restauranter du nevnte i denne posten, så kan du sende en kopi til dem, med antall sidevisninger du har på bloggen, og så får du kanskje refundert litt til å dekke opp din Amex regning.

Eller så kan du føre det opp på en reiseregning på jobben, og se om den går igjennom?

Lykkte til iallefall ;)

Anonym sa...

Keep up the good work » »