Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

tirsdag, oktober 25, 2005

Pyntehunder

Er det bare VamPus som har lyst til å ta disse pelsbefengte krekene av noen såkalte pyntehunder og stappe ned i halsen på de patetiske selvopptatte eierne sine, eller?

Grmph.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Du er ikke alene! Jeg blir så glad når jeg sitter på jobb og faktisk ser at andre tenker det samme som meg. Pynterottene og eierne burde smøres inn med kyllingfett og kastes til løvene. Ellers så er det mulig at de mer dodgy kina-restaurantene kunne nyttiggjort seg av kombinasjonen bimbo/pynterotte...

Herodotus sa...

En som bruker et levende dyr som pyntegjenstand bør få leke med de søte reptilene i ormegården. Det som særlig irriterer er at når eierne synes hunden blir for tung som pyntegjenstand blir de avskaffet, jfr en berømt norskætttet dame men samme navn som en europeisk hovedstad i EU. Dyrerevolt NÅ!

Anonym sa...

Nå nå, la oss ikke rive helt med her. Det er vel strengt tatt ikke noe galt med hundene?
Problemet er heller mennesker som benytter dyr til pynt, og kvitter seg med dem når de blir for store.

Stæsj til disse små hårballene er big business, men det er vel bare et bra privat initiativ?

Anonym sa...

Jeg synes veldig synd på disse dyrene, og kan tenke meg flere metoder for å pine eierene som ikke involverer vold mot små hunder samtidig.

Om et par år (kanskje mindre) mistenker jeg at mange ikke vil ha disse hundene lenger og annonser som "pent brukt pytenund selges veldig billig".

Anonym sa...

Ugh, enig med Vampus. For ikke å snakke om at siden disse fillebikkjene nå er så jævla fashionable, er det vel enkelte oppdrettere som gir bengen i dyras helse og velvære og bare vil tjene penger (puppy mill). Fysjom.

VamPus sa...

Nuvel, enig i at vi må kunne plage eierne uten at det skal gå ut over de irriterende små pelsdottene. Til forskjell fra sine eiere, så kan det jo hende at de har personlighet..

Morten sa...

Jeg er med!

Anonym sa...

megameow: Ja, det er visst et problem at disse hundene nå ales opp for fort slik at de får alskens problemer. Det kan jo heller ikke sies å være særlig snilt mot dyrene...