Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

tirsdag, juli 17, 2007

Ekorn arrestert for spionasje


Fjorten ekorn er arrestert. For spionasje. I Iran.

...og dette landet skal ha atomvåpen?

7 kommentarer:

Hjorthen sa...

Jeg har aldri følt meg helt trygg på ekornene. Skumle jævler er de. Ukristelige også. Godt at Iran tar ansvar!

Kuriosa: Franskmennene dømte og henrettet en katt for spionasje under første verdenskrig. Den hadde smisket seg inn på både fans og tysk side i skyttergravene. Er du sikker på at Pusedyret ikke er hemmelig agent for de rød-grønne?

Hjorthen sa...

Fans? Det skulle selvfølgelig være fransk...

Minneapolise sa...

Naa ble jeg litt nervoes, kryr av ekorn i hagen. Lurer paa om kaninene er med paa det ogsaa...

Mathias sa...

Grensevaktene kjeder seg vel. De må vel ha noe å gjøre på.

VamPus sa...

Hjorten: Tror alle katter egentlig kommer fra en annen planet. Bare se på hvordan de noen ganger bråstopper og titter opp. De sender informasjon til moderskipet, merk mine ord.
minneapolise: Stol aldri på gnagere... eller svaner.Ondskapsfulle krek.

Anonym sa...

Artikkelen linker videre til en annen artikkel om menneske-etende kjempegrevlinger, som britiske styrker vistnok har sluppet løs for å terrorisere lokalbefolkningen...

Noterer meg at det norske forsvaret ligger etter i det millitære kamp-fauna kappløpet.

VamPus sa...

tomas2: Med disse ørnene i Nord-Norge som årlig spiser tusenvis av geiter, sauer, rein etc så vil jeg vil si at med en bitteliten justering av kosten så kunne de gjort nytten...