Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

torsdag, september 25, 2008

Kokt stripper

Husker du scenen fra "Fatal attraction" der Michael Douglas finner sønnens kanin i en gryte på ovnen? *ondt smil*


Er det forresten bare jeg som synes det er litt forstyrrende at menn liksom skal tenne på damer som er kledd ut som en kanin?

13 kommentarer:

Anonym sa...

Det er litt rart, ja.

Gjervan sa...

Det mest forstyrrende med å tenne på "playBOY"-bunnies er jo at den orgnale maskoten er jo en kis, dvs. Hugh Hefner som en antropomorf kanin.

De skulle gått for den orginale ideen til maskot, som var Hugh Hefner som en antropomorf elg.

George sa...

Liker best damer uten klær ;)

Anonym sa...

Må si meg enig med Georg der ja. Har heller aldri skjønt poenget med de der bunnykostymene.

Glorified bikini's...

Nei... "Av med klær'ne, opp i trær'ne!" som Tommy sier ;-)

Anonym sa...

Så det var der kanin-ørene endte opp ja, lurte litt på det ;) Håper de smakte.

De som ikke fikk med seg fem-showet; det er å finne på web-tv :)

Anonym sa...

Forresten, Mina Hadjan er tidenes kuleste dame. Råsexy og knalltøff!

Da hun ble sparka ut av P3 forsvant den eneste grunnen til å høre på radio...

Kanskje du kan ordne en autograf? ;-)

Anonym sa...

Det har noe med næringskjeden å gjøre, tenker jeg...

Fritt vilt er alltid bra.

Harald sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
s sa...

Hva viking33 sa.

Anonym sa...

Kanin = Masse sex

I motsetning til de fleste heteroseksuelleforhold..

VamPus sa...

chillipalmer: Aah. Det burde jeg jo selvsagt tenkt på *slå seg mot pannen* - takk!

mingul sa...

kudos for gryteillustrasjon. og enig. slike menn passerer ikke kvalitetskontrollen. ellers er jo denne sangen vittig.

http://www.youtube.com/watch?v=3yW3rchUOoA

Anonym sa...

Poenget er vel at kaniner "puler som kaniner", rite?