Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

fredag, desember 15, 2006

Dårlig ide

Blogge live fra firmanachspiel. Dårlig idè. MEN. Jeg gjør det for det. Man er jo ikke VamPus for ingenting. Øhm. Hva var det jeg skulle si igjen ? *urk* Øl. mer øl. enda mer øl. Sklål. Øy! Jeg fikk til en stor bokstav på begynnelsen av en setning. That must count for somethiunh. Anyway. De er hååløpes4. Jeg er den eneste smarte hertølkd. Tror jeg§!!! Kanskje. Au. H¨åper ikke sjefen leser dette i morgen. Ouch. Nevnte jeg at jeg nå jobber for staten? Teklebp0r. Fuckja opp fredsprisen. Way to go- min arbeidspladd. Hva v nå heter igjen...

9 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg er faktisk ganske smart. Om du titter litt på innsiden!:) Men nachspiel var gøy, og du ser at jeg skriver mye renere enn det du gjør. Det har kanskje å si litt at jeg har drekki vann de siste timene. At du blogger fra nachspielet, som jeg også kommenterte, det er egentlig bare gøy. Jeg lurer på om du skriver et innlegg når du kommer hjem også. Men du har kanskje ikke avspasering i morgen (i dag ja) sånn som meg! Hehe! :p

Anonym sa...

Blogge på nachspiel?? Nerder! :-D

VamPus sa...

snuppis: nachspiel på kontoret er generelt en dårlig idè..
tormod: du sier noe..

Anonym sa...

Ah, Teklebp0r ja. Synes det var noe mistenkelig kjent med kantinebeskrivelsen.. *savne*
Men jeg gikk ned i vekt etter å ha slutta da. Kanskje ikke så rart, jeg pleide å lesse på så mye at kollegaene mine ikke ville kjenne meg ;-)

Anonym sa...

Forsvant det noen poster her?

VamPus sa...

tomas2: jepp, men de savnes vel neppe?
nessie: nope. Har ikke vært og festet på Fornebu, men jeg tviler ikke på at de har en representativ kantine der :-)

Anonym sa...

Da så, tror jeg har blitt for flink til å oversette fylleprat ;-)

Anonym sa...

jeg anbefaler usb-alkometer

VamPus sa...

usb-alkometer høres ut som noe jeg bør ønske meg til jul...