Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

onsdag, desember 20, 2006

Queen

Headbang til én Queen-låt på nachspielet etter julebordet på jobben og man går for å være Queen-fan, liksom.

*sukk*

Hvem i all verden spiller noe annet enn Depeche eller Shakira på nachspiel, anyway?

7 kommentarer:

Anonym sa...

Queen - Love Of My Life

http://www.youtube.com/watch?v=jp6uqhdI7Xw&mode=related&search=

Anonym sa...

"Headbang til én Queen-låt på nachspielet etter julebordet på jobben" - Vampus, det er litt i samme gate som LilleBlås smakfulle jule-fotomontasje...

Anonym sa...

We will we will rock you! Treffende låt når man blander en masse øl med en feststemt VamPus.
-Og på vei hjem fra festen hører man lett hvem som er i storform. We are Hikk!! the csjmpiåns.

Anonym sa...

Pokker. Jeg trodde Queenlåta het "We waaaant champis." Uansett så kan jeg tenke meg verre ting enn Queen på etterfest også. Last christmas, for eksempel. Og den helvetes julelåten til Paul McCarthny. Den er til å bli edru av, på en veldig ubehagelig måte.

Anonym sa...

du maa ikek gloemme aa ta spplitthopp paa bohemian rhapsody akkurat i det de gaar over til den harde delen!

VamPus sa...

Det var Bohemian Rhapsody, og jeg. håper. virkelig. at det ikke var splitthopp inne i bildet. Det vil jeg i så fall benekte til bevisene er ugjendrivelige.

Anonym sa...

Headbang'ing på nachspiel overlater jeg til personer som har "nothing left to lose" mellom øra.
Selv plages jeg mer med den type "headbang" som oppttrer ETTER nachspiel. Der foretrekker jeg i grunnen stillhet.

Måtte julen bli som dere aller mest ønsker. Med eller uten Queen.

Cassanders
In Juletorsk we trust