Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

onsdag, desember 13, 2006

Googlehorer

Nope. Da refererer jeg ikke til de som skriver Aylar, pupper og VamPus i overskriftene sine for å få flere treff.

Hvordan i helvete får jeg filtrert vekk annonser for Thaidamer og russiske koner (og hvis du har kommet til denne posten fordi du har søkt på akkurat det: DITT KREK!)?

Jeg skjønner hvordan jeg filtrerer vekk URL'er, men går det ikke an å filtrere på ord?

10 kommentarer:

Anonym sa...

Resultater 1 - 10 av ca. 441 for Aylar VamPus.

http://www.google.com/search?client=opera&rls=nb&q=Aylar+VamPus&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8

Det blir penger av dette.

Anonym sa...

og jeg som trodde googlehorer var dem som hadde googleannonser på sida si.

Knut Albert sa...

Jeg får "Barnesykdommer" og "gode oppskrifter", men det komemr nok an på hva man bruker Google til ellers....

Anonym sa...

Har du prøvd dette?

VamPus sa...

knut albert: googleads er ikke knyttet til hva jeg søker etter. I så fall undrer jeg på når jeg søkte etter thailandske damer og russiske koner..
antispam: er ikke fryktelig plaget med spam, det er filtreringen til annonsene som irriterer - men takk allikevel :-)

Anonym sa...

Ehhh, problemet ditt var litt uklart, men noen tips fra en data frik.

Dersom problemet er nett reklame generelt, og thai/russer damer spesielt så vil henvise til ett glimrende program kaldt Firefox (http://www.mozilla.com/en-US/firefox/)
Dette programmet har et like glimrende tillegg som heter Adblock (http://adblock.mozdev.org/).
Dersom du får reklame for damer når du søker på Google lurer jeg på hva du søker etter.
Det deilige med Google er jo at de ikke klasker ut store flash reklamer, men derimot gir små tekst rubrikker på høyre side.

Alternativt har du fått noe drit på PC'n din (Adware/Spyware), da kan du prøve Ad-Aware (http://www.lavasoft.com/).

Helge Olav Helgsen sa...

Google matcher vel reklame til teksten på siden.

så jeg foreslår at du tenker over hva du skriver :)

Anonym sa...

Helge har rett. Det er slik det foregår.

Nå ser jeg at det er en annonse for Thailandske damer igjen på hovedsiden. Det er vel muligens nettopp fordi du skrev om thaidamer i innlegget. :)

Anonym sa...

HVa med å få deg et spermfilter vampus? - har lest om bloggen din i et tidsskrift, derfor sjekket jeg den, er enig med journalisten, og det han skrev om din blogg - som kan oppsumeres med, stor i kjeften, innbildt trendy, og det er det.

Anonym sa...

Så hvis jeg ikke finner en kone i lille Norge bestående av kun 4 mill. innbyggere, så er jeg et krek hvis jeg drar til Russland?

4 mill. nordmenn betyr i underkant av 2 mill. kvinner (det fødes 5% flere guttebarn enn jentebarn).

Av disse 2 mill. er over halvparten for gamle for mitt vedkommende.

Av de resterende, si 800.000, kan du trekke fra noen hundre tusen som er for unge (barn).
Da er vi nede i maks 600.000.

40% av Norges befolkning bor på Østlandet som meg.
Jeg drar ikke på Norgesturnè for å finne meg en livsledsager.

Da er vi nede i under 250.000.

Visste du at 20% av mennene får 80% av damene.
Jeg er ikke en av de 20%.
Da trekker vi fra de 80% som jeg ikke er "god nok" for (på tross av at jeg er toppidrettsutøver, snill, ikke rører alkohol og har universitetsutdannelse. Fæle jævelen).

Da er vi nede i 50.000.
Så trekker vi fra de som ikke passer og de som er opptatt.
Hvor mange sitter vi igjen med da?
10.000? 20.000? Spredd over hele Østlandet.

Det som er interessant er at de politisk korrekte marxistene i Norge forherliger innvandrere og deres kultur, samme hvor utbredt voldtekter og kvinnefornedring er i disse kulturene.
Påpeker man avskyeligheter hos disse gruppene så er det "generalisering" og "fordomsfullt".
Men dersom en norsk mann, med hederlige hensikter, finner en kone fra øst-europa; ja da skal man automatisk stemple ham som "gris" og konkludere med at han automatisk ikke har gjort seg fortjent til noen kvinne overhodet (fordi den automatiske reflekskonklusjonen MÅ (normativt) være at vedkommende er for dårlig til å få seg kone i Norge, og derfor MÅ til Russland for å finne en livsledsager. At mange norske menn IKKE ØNSKER en skrikende feminist skal ei vurderes eller brukes som argument).

Tror kanskje du burde trekke hodet opp av den septikktanken av fordommer mot russiske kvinner som forsmådde feminister har laget for deg, og faktisk tenke selv.
Det finnes f.eks. de av oss som HATER sosialisme og feminise og ønsker et tradisjonelt og konservativt ekteskap slik man hadde på 50-tallet. Det er ikke noe illegitimt ved det!