Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

torsdag, desember 21, 2006

Dublin

Da er billetter booket til Dublin i mai og VamPus' hjerte gleder seg. Dublin har stått høyt på listen over storbyferier etter at en tidligere kollega fortalte at han hadde vært innom en pub der et skilt hadde ordlyden: Unattended children will be caught and sold as slaves.

VamPus er av typen som får litt hjertebank dersom hun ikke har en reise å se frem til, så nå er VamPus i fullstendig harmoni med verden og seg selv *ooooom*

Tips om overnattingssteder?

7 kommentarer:

Knut Albert sa...

Det er en flott by, men prisene er nesten på norsk nivå - og det gjelder hotellene også. Finner du en bra deal på nettet, så slå til så snart du kan!

Anonym sa...

http://no.hotels.com/index.jsp;jsid=iolPZ-a7mqU5k64zZnM_q

Anonym sa...

Av hoteller kan the Merrion anbefales – the Westbury er en god konkurrent, men holder ikke helt mål. (Kombinasjonen av topp concierge og briljant mat på Merrion er så godt som uslåelig.)

Anonym sa...

Flott! Da kan min yndlingstrussel om at jeg skal selge ungene til et omreisende sirkus dersom de er slemme, byttes ut.

(Ulempen er selvsagt at de kanskje begynner å mase om å gå på sirkus igjen...)

Anonym sa...

Det er jo endel øl fabrikker du kan glede deg til.
Jeg bodde i Ireland ifjor. Stor koste meg i 6 måneder.
Sov litt, jobbet litt og festet masse ;)

Anonym sa...

Jeg må skaffe meg et slikt skilt...

VamPus sa...

knut albert: mottatt! Kanskje du kommer med noen øltips når det nærmer seg :-)
eva: takk for link!
thomas: Merrion ligger nok to-tre stjerner, og dermed tilsvarende prisklasser, over det jeg har råd til og strengt tatt trenger :-)
fiona: jeg synes salg av barn til omreisende sirkus er en helt utmerket trussel.
ted: gleder meg som en unge.
puselur: Jeg også. Skal gjøre mitt beste for å finne baren...