Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

onsdag, februar 11, 2009

Luksusfellen

Luksusfellens Hallgeir Kvadsheim var i Studio 5 i går for å svare på spørsmål om personlig økonomi. Til de andres store glede hadde VamPus sendt han kontoutskriftene sine fra de siste fire månedene og til VamPus' store forskrekkelse gliste han bredt da han kom.

Etter å ha kvestet VamPus' talent for personlig økonomi (taxiturene dine korresponderer jo i hvert fall med barregningene..), la han igjen følgende melding i Studio 5's gjestebok:

"Alltid gøy å gå gjennom kontosutskrifter hvor kjedelige Rimi/Reme etc er i mindretall sammenlignet m/Dattera til Hagen/Cafe con Bar etc. Heia Heidi!"

Hrmf.

Ryktene om at jeg vanker på Tors Hammer er betydelig overdrevet.


Programmet blir sendt neste uke...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Cafe Con Bar? Really?

TorAa sa...

Jaja, slik er det å bo og leve i lille Norge.
Trangvik, so to speak.

Vet du hva, hold deg fast.
Jeg var i dag på SW 2009 med tema: Mer makt til Web redaktørene?
Etterpå: Lorry.Med hvem?
Oi,hvilken story. Om uvesentligheter.
I stedet for hva vi faktisk snakket om.

Norsk, kristisk presse. Jeg ler av mr Kokkvold. Han burde vite bedre, men er selv et eksempel på hvorfor bloggere får makt.

Stå på

Anonym sa...

Gleder meg allerede :) Tror ikke jeg har havnet i luksusfellen helt enda, men lærer mos def noe av det programmet.