Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

onsdag, januar 11, 2023

Toppverv i utlandet

Forrige uke ble det kjent at Erna Solberg har takket nei til internasjonale toppverv og ønsker gjenvalg som leder i Høyre og statsminister i Norge. Man skulle tro at det kanskje stoppet flommen av påstander om at norske politikere kun bryr seg om nettopp toppverv i utlandet og derfor dilter etter internasjonale organisasjoner. Men nei da!

Her tar jeg til motmæle mot alle påstandene i kommentarfelt og debatter om at norske politikere kun bryr seg om toppverv i utlandet og ikke er opptatt av nasjonale interesser. Det er ikke bare på grensen til konspirasjonsteorier og falskt, men bidrar til å mistenkeliggjøre og undergrave det politiske miljøet, som jeg opplever jobber for norske, nasjonale interesser hver eneste dag. Les mer her.


Faksimile fra ABC Nyheter. 

Ingen kommentarer: