Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

fredag, mai 26, 2006

Gud om VamPus

Her er intervju med typen som kan smelte unge pikehjerter - Elvis Bling Laden blogger med automatiskrift direkte fra Gud;

Sonitus: Når vi er inne på blåblogger, du har en selverkjent Vampusfetisj. Hva er årsaken til din tilsynelatende fiksering på damen?

Elvis: Jeg syns rett og slett hun skriver jævlig bra. Jeg liker at hun stadig vekk gjør narr av seg sjølv og resten av høyre. Hu passer liksom ikke helt inn i borgerskapets diskrete sjarm. Misforstå meg rett; politisk sett er hun et vassekte rasshøl, men hun introduserer en dose sjarm i all ondskapen. Vampus gir de reaksjonære et menneskelig ansikt!


Det er jo så man blir rørt til tårer!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Vel :)

Nå er jo ikke VamPus på langt nær Høyres største rabbagast da. Kanskje ikke halvveis engang. Men hun har sjarm, er kvinne og har ikke altfor høyt verv. Vent til en mann gjør det samme!

Vi vet alle at eneste grunn til at Høyre ikke har flere offentlige skandaler a la FrP, er den interne kulturen: Høyre er høyborgerskapets parti, og er det noe høyborgerskapet kan, så er det å holde fasaden. Og dess mer høyborgersk man er, dess mer eksentrisk, og sluttelig dess mer arbeid å holde på fasaden.

Ikke rart man er så flinke etterhvert da! ;-P

Milton Marx sa...

Det må da være fint å ha beundrere i alle leirer!

Elvis Bling Laden sa...

hehehe. Dette var gøy.

VamPus sa...

Elvis; Flørten ;-D

Anonym sa...

Tipper barna deres blir Senterpartifolk. :D

Elvis Bling Laden sa...

nuvel... jeg kan vel avsløre at ryktene om vårt ekteskap er noget overdrevet, men vi har faktisk klemt en gang. og idag trur jeg jaggu meg hu skulle fått en klem til ;-)

Anonym sa...

Kongebeskrivelse! :D

Anonym sa...

"Elvis Bling Laden" er interessert i "relgion". Hva betyr det? Er det når man kritiserer religion uten å skjønne hva det er for noe? Opium sier du? Har du noen gang røyket opium, er du helt sikker på at det er en god analogi? Sikker på at det ikke er mer som fentanyl?

Anonym sa...

Heidi Nordby Lunde, du er faen meg det kvalmeste mennesket jeg vet om. Møter jeg deg i den virkelige verden så kommer jeg til å spy over hele deg. Seriøst.

Nei, jeg mener det.

PS.

Det er fordi jeg er sosialist. Alle som er uenige med deg er sosialister. Vi har en egen sosialistklubb hvor vi ikke snakker om annet enn deg. Ja vi sosialister synes du er skikkelig kjip Heidi Nordby Lunde.