Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

tirsdag, mai 16, 2006

Nachspiel

Det skjedde i de dager at det gikk ut befaling fra Dagbladet om at noen bloggere skulle inndrikkes på Stopp Pressen før jul. Og mange dro for å la seg inndrikke, hver fra sin bloggsfære.

Etter en behørig inndrikking på Stopp Pressen fortsatte ferden videre til Presseklubben. Der viste det seg at feststemte deltakere fra ymse partigrupper på Stortinget hadde havnet etter sine respektive julebord. VamPus lyktes ikke i å veksle inn den to meter store sjekken fra Dagbladet i øl, men fikk litt igjen for skattepengene da stortingsrepresentanter og dess like spanderte friskt fra baren. Fornuftig bruk av skattepenger. Da det var tid for å stenge var det fortsatt høy stemning blant bloggere og folkevalgte. VamPus husker såvidt at hun mumlet noe om nachspiel til Det Blå Håpet, og før hun visste ordet av det var to maksitaxier og et par andre biler fylt opp og på vei til nachspiel. Hos henne.

Dagen etter ligger noen nachspielgjester spredd rundt i leiligheten, og en sofagjest tok seg til hodet og stønnet; "Jeg drømte at jeg danset til Shakira med Heikki Holmås". Det var ingen drøm.

Dette var egentlig bare en litt lang måte å si at hyggelige Heikki (alle som liker Depeche er hyggelige) har fått seg blogg på.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Kun kort melding:

Særdeles artig at Thorbjørn Røe Isaksen, alias "Det Blå Håpet", er dypt sjokkert og overrasket over klesstilen til VamPus på ModerPartiet sitt landsmøte. Unge og lovende Røe Isaksen, som skal redde Høyre fra sperregrensen ved velget i 2013, er såpass overrasket over den dristige klesstilen til VamPus at det kun er partifører Erna som blir viet mer oppmerksomhet i hans referat fra landsmøtet.

Røe Larsen - Du bør seriøst vurdere å sprite opp overskriftene i bloggen din. De er like kjedelige som menyen på Theatercafen

VamPus - Fint bilde at deg fra landsmøtet. Var faktisk ikke klar over at Høyre drev med kostymeball siden du så deg nødt til å kle deg ut som "konservativ". (Også smiler du så pent.......:-)

Vi gratulerer Heikki med ny blogg, og legger merke til at VamPus ikke har funnet bloggen verdig til å bli listet opp blant sine linker. Verken under "befalinger", eller "gode norske blogger".

Anonym sa...

Nei, det der var for langt, jetjubb... Sammendrag?

Anonym sa...

Jeg hadde tenkt å si et eller annet her, men jeg har glemt hva det var...

VamPus sa...

Noen ganger er mangel på humoristisk sans helt påtakelig i kommentarfeltet..

Kristin Storrusten sa...

Jeg begynner å angre intenst på at jeg måtte ta kvelden såpass tidlig den berømmelige natten fordi jeg skulle tilbake på folkehøgskolen klokken fem neste morgen.

Martin Sol sa...

Hva er verst; å vite at du har danset med Hekki eller vite at Hekki vet han har danset med deg:)

Anonym sa...

"Dette var egentlig bare en litt lang måte å si at hyggelige Heikki (alle som liker Depeche er hyggelige) har fått seg blogg på."

...eller en litt morsom måte å si at Vampus er tatt med i det gode selskap og fester med viktige/riktige folk. Noe som forøvrig er helt i orden, vampus:)

VamPus sa...

Mja, hønemor - skal ikke skryte på meg ville fester med stortingsrepresentanter fra SV i hytt og pine. Men unge lovende Holmås er en hyggelig kar - i likhet med mange i partiet hans. Men jeg skal gjøre alt jeg kan for å knuse dem i neste valgkamp for det ;-D