Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

fredag, mai 12, 2006

Utkledd som konservativ


VamPus har i dag kledd seg ut som en konservativ og sneket seg inn på Høyres landsmøte. Svarte pumps, trangt sort skjørt, hvit skjorte og sort bånd i håret. Perleøredobbene ligger hjemme. Det ville blitt overkill.

VamPus lever jo i håpet om at hun klarer å snike seg inn på Unge Høyre-festen i kveld, og tafse litt på unge, søte gutter. Eventuelt skule på dem over en drink. Det kunne sikkert vært et mer karrierefremmende steg å schmoose med de voksne delegatene i baren.

Eller kanskje ikke.

16 kommentarer:

Elvis Bling Laden sa...

Hehe.. Nå kan vi se at det blir fart på Høyre. Jeg gleder meg til å høre hvem som er de største dustene på Mandag. Hvis det blir for ille, så har jeg ikke inntrykk av at det nødvendighvis er så ille for sånne i de litt finere sjikt å komme litt rødvinsdunstende. Du skal bare ta det rolig med øl'en når du sniker deg unna. Champis, vin og eller fjongere sprit.

Rambukk sa...

Hvis du tenker karrierefremmende, kan det nok hende at fest hos FpU er tingen for tiden. I så fall er det neppe noe sjakktrekk å ta det rolig...

Morten sa...

Er du jente og vil inn på fest hos FpU så må du nok være mindreårig.

Anonym sa...

Hot hot Vampus ;)

Anonym sa...

Utkledd som konservativ

Jepp. Utkledd. Du er jo en die-hard liberaler.

Einar sa...

Det handler vel som vanlig om tilbud og etterspørsel, både i landsmøtesalen og i festlokalet.

Elvis Bling Laden sa...

Dreggers: Jeg er ikke sikker på at den vitsen er morsom lenger..? Men mens vi er inne på temaet; er det noen som har fått med seg hva som skjedde med Kjim kjølner?

Anonym sa...

Drægni snakker vel mer om mental alder enn fysisk. En viss utvikling har det jo vært i FrP etter Søviknes.

Morten sa...

Jeg prøvde jo ikke å være morsom. Snarere ønsket jeg bare å konstatere fakta.

Anonym sa...

Kjim kjølner?

Hverken Cathrin Rustøen eller den voldtektsanmeldte Chim Kjølner var fornøyde med henleggelsen - Kjølner fordi han mente statsadvokaten burde henlagt saken som «intet straffbart forhold».

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=8521278

Kosialist sa...

Rettelse: Drægni ville bare konstatere "sosialistfakta". Det vil si, løgner mot annerledestenkende. Ensretting må til i de røde rekker! For så lenge man er rød, så er det greit for andre sosialister om man sprer rundt seg med fascisme og død. Målet helliger middelet og alt det der.

Anonym sa...

kosialist: Men jeg er jo grønn velger og er enig med Drægni. Skaper det kaos i ditt univers?

Anonym sa...

Drægni, hvis VamPus fortsetter å bli yngre slik som bildet tilviser, blir hun nettopp mindreårig. Kunne tatt dama for å være ei pike på maks 25 med nettopp det utseendet der.
Hilsen tse tse fluen som tipper botox og oddsen er 1,25...

VamPus sa...

tse tse - du bare smisker.. and I like it :-D

Anonym sa...

Hvis jeg skriver noe helt her nede, kommer noen til å lese det eller havner det i glemmeboka?

Anonym sa...

Hei, er på danskebåten DFDS SEAWAYS til Køben og sitter her på nettet i natt. Forresten, klokka halv fire om ettermiddagen mens vi tok bussen til kaia så jeg noen med miniskjørt og (var det rosa?) høyhælte sko gå i sentrum med ei venninne. Prikk lik ei viss dame, men jeg tviler.

Mvh tse tse fluen som seiler sin egen sjø med noen drinker innabords om bord.