Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

onsdag, mai 03, 2006

Hva HAR de gjort med Dræggers?


Altså - greit nok at vi er politisk uenige, men man trenger jo ikke lagte syltetøy av mannen for det...

14 kommentarer:

Ghost of Goldwater sa...

Det var i det minste ikke blåbær (det ville jo "add insult to injury", som det heter)...

Anonym sa...

Har dere FrPere hørt om spillet? Målet med spillet er å glemme at man spiller det. Hvis du husker at du spiller spillet har du tapt.

Når man først har hørt om spillet kan man aldri slutte å spille.

Det kjedelig med spillet er at man kan få mentale hangups man aldri blir kvitt. Tenk om dere kom til å tenke på spillet hver gang dere fantaserte om Ayn Rand for eksempel...

Kosialist sa...

Har dere sosialister evnen til å ikke sette folk i bås og bruke stråmannargumenter? ;-)

Anonym sa...

Hehheeeee...

En blogg utformet som forsiden på Pravda!?! -DET- er tillitsvekkende det.

KHG

Anonym sa...

Unnskyld, mente "dere anarko-kapitalister og hvit-makt tilhengere". Ikke bare "dere FrPere". Det er jo Høyre-medlemmer her også.

VamPus sa...

Tøffe anonym; du mener vi hvit makt-tilhengerne i Høyre som er for fri innvandring og forakter LOs dårlig skjulte innvandringsmotstand under dekke av "sosial dumping"?

Anonym sa...

Hvem snakker om innvandring? Slavedriverne på bomullsplantasjene i Amerika var også for fri innvandring fra Afrika.

LO er sammen med Arbeiderpartiet en mafia-organisasjon som en gang i tiden snakket om solidaritet. Hva så?

Jeg ser ikke helt hvordan venstresidens idioti på noen som helst måte frikjenner dere ny-imperialister og ny-føydalister... Er dere så katolske i hodet at dere tror at "enten er man på høyresiden eller så er man på venstresiden"? Har det noen gang slått dere at det går an å tenke selv?

Anonym sa...

Å tenke selv er en fin ting. Du skulle prøve en gang....

(Hint: å slenge rundt seg med skjellsord og billige bromider er ikke bevis på tenking)

Anonym sa...

Det du ber om er ikke fritenkning men høflighet. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg skal behandle en gruppe mennesker som ønsker å opprettholde og utvide slave-samfunnet med høflighet.

Dere mener at jeg skal være deres slave fordi jeg ikke selv har ambisjoner om å være slavedriver, deretter forventer dere høflig diskurs?

Jeg kan strekke meg så langt at jeg ikke bruker fysisk vold mot dere, selv om dere gjennom politiet og partiene utøver vold mot meg.

PS. Jeg kunne vært en utmerket slavedriver hvis jeg bare ville. At man kan ta makt betyr ikke at man skal.

VamPus sa...

Oi..og høyresiden beskyldes for å ikke ha humor..

Morten sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Morten sa...

"Ingenting smaker som Drægnis saft og sylte!"

geirronimo sa...

Under 1.Mai-kåringen skriver sosialisten et langt stykke som omhandler utdriting av annerledestenkende. Den typiske retorikken blir man lei av, og Drægni tyr til "våpen" av klassen "Havregang rundt alterringen"... Ikke ett eneste, nytenkende, skapende ord, kun utdriting.

Hvor intelligent tror denne fyren han er ?????

Vampus har i det minste en gøyal infallsvinkel, noe nytt !

Kosialist sa...

Når jeg ser på den anonymes kommentarer her, så tenker jeg "oj, en Blitz-pøbel med PC!" :-)