Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

lørdag, mai 20, 2006

Sloggi-truser

Altså. Etter at Frisøren fant grå hår på VamPus' hode (noe VamPus taklet ganske bra, om hun får si det selv) så har 30-års krisen eskalert til uante høyder. Innkjøp av Puma-sko (flate joggesko - HALLO?!), treningsmanualer (HA HA HA.. hmm) og jeans (sluttet med det i 19-års alderen). Alt for å bekjempe det ubestridte faktum at man faktisk er .. øhm, at man faktisk ikke er i tyveårsalderen lenger. VamPus trenger ikke stadige påminnelser om dette.

Så den som sørget for at VamPus har havnet på en mailingliste som gjør at hun mottar e-post om at Sloggi har åpnet egen nettbutikk skal dø. Tortureres ihjel med David Hasselhoffs Greatest Hits (sagt det før - det er noe seriøst galt med den setningen der...). Eller noe lignende.

Nettbutikk for Sloggi. Ikke. Bra. Men LordX kan kanskje finne inspirasjon til neste KrF under Fun Room.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Det blir vel Ghost of Goldwater det? ;)

Alpeluen sa...

Absurd side. Det ene bildet (It's string time!) har faktisk visse likheter med den gamle headeren til lorden. Natur og data-animerte kropper er jo en likandes kombinasjon.

Kondolerer, forresten :P

Anonym sa...

Jeg synes du ser ut som du er 25 jeg! :-D

VamPus sa...

Yosh; he he - vittig link, takk takk :-D

Anonym sa...

Vampus,

din beste tid kommer, når du er gammel nok til å ha verdifulle erfaringer og er ung nok til å nyte av dem.

Relax and enjoy!

Mvh Björn.

Anonym sa...

Hva med meg da? Jeg gjør nesten hva som helst for å bli kvitt de hersens vikene oppe på topplokket og trener en del for å slippe slaskete overarmer. Menn skal ha mage sies det, tror jeg foretrekker valpefett der isteden. (Gjør under for selvtilliten.)

Hilsen tse tse fluen (31) som fikk sin første sjokkartede opplevelse et par år før tretti. Med visse bukser fra Dressmann kom jeg gåendes forbi den videregående skole. Gjett hva jeg hørte? Jo," hei lærer." Flaut...