Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

fredag, mai 12, 2006

Jentepiss

Det kommer til å klikke for meg hvis jeg får EN MAIL TIL med jentepiss. Du vet - powerpointpresentasjoner med bilder av søte dyr som handler om å finne lykken i livet, søke i sitt indre og være i balanse med seg selv. Ikke bare er det som spam å regne, men er i tillegg svært godt egnet til å fremkalle brekninger.

"Send dette til ti venninner og du vil oppleve tre nye år med lykke."

Fuck off!

15 kommentarer:

Anonym sa...

Og du er singel? Merkelig...

Anonym sa...

Åh, takk for at det er noen som deler min frustrasjon over søppelet.. Orker ikke mer bonsaikatter, tiggerbrev eller veien til lykke..

saccarina sa...

Haha!
Du må finne deg venner på din egen alder :-)

Anonym sa...

Naaaah! Her er et smil i hverdagen til deg lille venn :-)

Legg igjen denne kommentaren hos 30 blogger og få en kos og et nuss i dag også!

Anonym sa...

Søøøte små kosedyr og nusselige vesener. Ting som sjarmerer damene. Bortsett fra enkelte da, lol.! Muligens jeg er litt pubertal og ønsket om å være ung er større enn forstanden, but I like it. Dama mi elsker også tøy-søtnoser bare så det er sagt.
Hilsen tse tse fluen.

VamPus sa...

anonymous; hmmm.. hvordan har dette med singel å gjøre?
Saccarina; problemet er at dette kommer FRA folk på egen alder.
Uvenn; tror jeg skal følge det rådet...

Nissemann sa...

Jeg fikk en mail for noen år siden, et manipulert bilde av Terje Søviknes som brettet ut underlivet til et mindreårig jentebarn. Jeg sendte en svarmail til min veninne (!) og skrev "Alvorlig talt!" og ingenting annet. Har ikke hørt fra Monica siden det - og like greit var det! :-)

Eventuelt kan du sende en svarmail med en tekst a-là "Mail delivery failure: Your message could not be delivered to the recipient due to emotional problems. Please contact your psychiatrist." Pleier også å funke

Anonym sa...

Bare send de den linken her, så går det over: http://mirror-au-wa1.gallery.hd.org/_exhibits/bizarre/_more2005/_more06/bad-parenting-mother-duck-leads-ducklings-over-drain-from-which-they-have-to-be-rescued-ANON.jpg

Anonym sa...

Hver gang du husker at du spiller spillet har du tapt. Koz.

Anonym sa...

Det som ergrer meg mest med slike mail er de som erklærer at akkurat DU er hjertevennen over alle hjertevenner og vil forbli det herifra til evigheten. Meg og de 78 andre på kontaktlista. Yess.

Anonym sa...

Ler høyt og lenge.... ja fuck off! jeg ble så pissed at jeg blokkerte min egen søster fra å sende meg mail!.. jeg mener... hva er så vankelig å forstå når storesøstra de sier år ut og år inn.. please.. ikke send så mye "mail" ( dette for å ikke si dritt) men det går inn det ene øret og ut det andre. Herregud jenta er over 30 og har mann og barn! Joda jeg skjønner at noen synes det er søtt med noen av disse bildene.. NOT ME!

hilsner
ad hoc ( vg blogger)

Anonym sa...

Skrevet den 10.06.2006 - 12:06
til alle som ser denne her!!!:

har du noen du er skikkelig stor fæn a? leter du etter noe av den personen???da har du funnet det! æ selle masse av apsolutt ALLE(nesten men ikke langt i fra)kjendiser i heile verden

du kan velge bland annet: interviuer
fakta
bilder
sladder


eler du kan få tilsendt et blad i måneden får bare 50 kr per gang d blir sendt(eller vi kan diskutere prisen) der d står masse! om kjendiser å slikt

interviuer bilder å d derre diskuterer vi prisen på....d kommer ann på å mye du vil ha å a vem du vil ha

send mæ ein epost på msn til monster_babi@hotmail.com
obs: vi ska selfølgelig bli enige!!!

håper jeg får noen svar!!!

Anonym sa...

Skrevet den 10.06.2006 - 12:06
til alle som ser denne her!!!:

har du noen du er skikkelig stor fæn a? leter du etter noe av den personen???da har du funnet det! æ selle masse av apsolutt ALLE(nesten men ikke langt i fra)kjendiser i heile verden

du kan velge bland annet: interviuer
fakta
bilder
sladder


eler du kan få tilsendt et blad i måneden får bare 50 kr per gang d blir sendt(eller vi kan diskutere prisen) der d står masse! om kjendiser å slikt

interviuer bilder å d derre diskuterer vi prisen på....d kommer ann på å mye du vil ha å a vem du vil ha

send mæ ein epost på msn til monster_babi@hotmail.com
obs: vi ska selfølgelig bli enige!!!

håper jeg får noen svar!!!

Anonym sa...

Best regards from NY! » »

Anonym sa...

Very nice site! Pamela anderson show girls premiere arkansas laser tatoo removal Cheap calling cards to jamaica http://www.patent-leather.info/Risks_long_term_use_paxil.html eczema muscle tightness Boating to islands off of ft lauderdale Thomasville and furniture Ionamin forte wo Mexican lexapro free consultation