Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

fredag, juni 05, 2009

Dagens twittermelding

Etter at VamPus mobbet @PSTnorge i går for kun å følge 9 stykker på Twitter (deriblant ... statsministeren !?) er de nå i ferd med å bikke 600 - og tallet er økende (håper de får kontroll med twitter-terroristene..). Rødt-leder Torstein Dahle er en av dem og har dagens oneliner:


@torsteindahle takk for sist @PSTnorge - hyggelig at dere følger meg igjen.

Har de mappe-funksjon på Twitter?

Oppdatert: Altså. Torstein Dahle er ikke en av twitter-terroristene, men en av dem som @PSTnorge nå følger. Just for the record.

Oppdatert II: Når jeg sier "just for the record" så mente jeg ikke at PST skulle arkivere det i mappene sine, men at jeg ikke mente at Torstein Dahle er en terrorist.

Oppdatert III: Altså, når jeg.. Nei. Gir meg nå.

3 kommentarer:

Hege J. Tunstad sa...

Oppdatert...Vampus? begynner du å bli engstelig?

nessie sa...

Begynt fredagspilsen tidlig? Siden nervene allerede er litt skrale. Jeg foreskriver 1 stk Pusedyr på fanget, strålende terapi.

Spenol sa...

Vampus: Skal du ikke snart begynne å skrive "Nuance" under alle bildene i bloggpostene dine, slik at bloggen din blir en enda større blåkopi av Hot Air?