Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

fredag, juli 07, 2006

Quart3

Depeche Depeche Depeche Depeche Depeche Depeche *trekke pusten* Depeche Depeche Depeche Depeche bare ruler totalt.

I går kom forsterkninger inn fra Oslo for å uhemmet dyrke verdens største synthpop-gruppe. På tross av en utringning som Dave helt sikkert ville satt pris på, valgte VamPus å stå et stykke bak for å ha plass til å danse. Ziggy stirret døden i hvitøyet da han sto og pratet under konserten. Det er en av tre ting man ikke gjør på Depeche konsert (det andre er ølkø, det tredje er å gå på do).

Man kommer til et punkt hvor man bare står og flyter med musikken og har lyst til å kline med en svett Dave Gahan. Konserten i Oslo i februar var strengt tatt hakket bedre, men dog. Det er Depeche. Det er bra.

Litt senere er slår sommerstemningen ut i full blomst i Bakgården, VamPus' offisielle yndlingssted i Kristiansand. Det er musikk, det er champagne, det er gode venner, det er sommer. Fett.

*sex i skogen, hvor mange flasker champagne, utkastelser og generell umoral er sensurert - faktisk skrives dette med påholdent tastatur*

Konserter:
Infadels: Tøff synthrock og et meget energisk band - sjekke ut CD.
Deathcab for cutie: *gjesp*
Depeche Mode: O lykke!

Opptur: Tilfeldigvis møte en gammel god venn etter ti år - og connecte fullstendig!
Nedtur: På en dag med Depeche? Neppe...

11 kommentarer:

Lol sa...

Jeg var der jeg og. Første gangen jeg så dm, forhåpentligvis ikke den siste.

det var fantastisk.


in your room.
home.

sto helt foran ;)

Anonym sa...

Blurgh - skaff dere et liv...

Anonym sa...

Depressed Mode?

Anonym sa...

Og vi kommer til å få generøse videoreferater på ve-er-dobbeltve-se? Gleder meg allerede!

Anonym sa...

Hva er synthpop?

K

Prinsesse Lea sa...

Kjæresten (forloveden) min har alltid sagt at jeg må være litt mindre fordomsfull,

når jeg har sagt at Roskilde er for ekte rockere, mens Quart'n bare er en reklameproppa sossefestival for pappagutter og wannabeprinsesser og smugets stamgjester,

men jeg tror ikke det.

Anonym sa...

Eh.. Du sier altså at du HADDE sex i skogen? Hva mer er det å si om en sånn sak enn at man HAR hatt det.. ?

*undres*

Svorsken sa...

Jag var i Stockholm över helgen och hade helt glömt bort det! På centralen såg jag horder av svartklädda människor i märkliga frisyrer. Hmmm... Det här har jag sett förut... Måste betyda att... Depeche Mode är i stan och jag har glömt bort det!

Några timmar senare stod jag med nyinköpt svartabörsbiljett och vajade med händerna till "Never let me down" på Stockholms stadion.

När de var i Spektrum i vintras var jag bortrest. Hade biljett till Globen i Stockholm men en blixt i ett SAS-plan på Schiphol satte stopp för den kvällen.

Nu - lycka...

Anonym sa...

Jeg må bare fortelle hva Pondus-forfatter Frode Øverli mener om Depeche Mode (på sin egen politisk ukorrekte måte)...

Anonym sa...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. Voip colorado Pharmacy billing fraud http://www.buy-paxil-6.info/Ativan-buying.html Bmw windshield washer e38

Anonym sa...

Cool blog, interesting information... Keep it UP » »