Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

tirsdag, januar 13, 2009

Bønnhørt

Arbeiderpartiets Ingrid Heggø har bedt til gud om at Eivind Reiten må gå av som konsernsjef i Hydro. Nå håper hun at han sover godt om natten til tross for sluttpakken på 17 millioner.

Vet ikke med dere, men jeg hadde sovet utmerket om jeg hadde hatt 17 mill på konto i stedet for milliongjeld og ubetalte regninger.

Og hadde jeg bedt til gud ville jeg kanskje konsentrert meg litt mer om fred, frihet og demokrati i verden, og litt mindre om Eivind Reiten.

5 kommentarer:

Lisabeth sa...

Æresfølelse ? Det er tross alt Våre oljepenger han har grabbet til seg.

ak sa...

Jeg tolker det dithen at hun ba om at han måtte få 18 millioner i sluttpakke, men bommet, og det ble bare 17, men så håper hun at han allikevel sover godt om natten. Det, eller at hun er en idiot.

ak sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
ak sa...

Jeg var litt rask på avtrekkeren der, for nå har jeg lest artikkelen det var linket til, og følgelig reduserer jeg mitt tolkningsrom til at hun rett og slett bare er en idiot. Mon tro om hun også ba om hvem som skulle erstatte Reiten? Jagland? :D

Anonym sa...

Vel talt! Både Vampus og ak.