Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

onsdag, januar 21, 2009

Jens poker Erna

Jens Stoltenberg har visstnok poket Erna Solberg på Facebook. Han krever svar på hvem Høyre egentlig vil samarbeide med. Det kan jo virke som om han er litt snurt for at ikke han også har fått invitasjon.

Strategene i Høyre diskuterer nå bak lukkede dører hvilken Superpoke de skal bruke som svar. Blir det en "throw a cake at" (fant ingen "nye boller"), "point and laugh at" eller "sucker punch" Jens Stoltenberg?

Min personlige favoritt ville vært å se Erna Solberg "go Chuck Norris on" Jens Stoltenberg. DA skulle jeg faktisk vurdert å kjøpe TV...

6 kommentarer:

Sondre Olsen sa...

ser at Erna publiserte en pressemelding nå. stod ikke mye, bare at hun hadde blokkert Jens.

Ghost of Goldwater sa...

Urban Dictionary:
2. poke
To have sex with. To make love to. To bang bang.
I poked her doggie style... He poked me all night long... Jim Poked that hot girl

Denne natten blir tilbrakt i dusjen, mens jeg klorer ut øynene mine. Takk skal du faen meg ha.

Simon T sa...

Hvor er Thorbjørn Berntsen når vi trenger ham...

Kathleen sa...

Å, Facebook, å, Facebbok!

VamPus sa...

Ghost: Å gurmeg.. nå fikk JEG en bra dag..

Den sinte mannen sa...

Kan det hende at Ernas roundhouse kick kanskje ikke er så solid som Chuck sitt? Det eneste som ville kommet ut av at Erna hadde tatt en Chuck Norris på Jens er vel et nytt utvalg fra Knut Storberget på vold i det politiske miljøet.

PS
Er det Jan Tore Sanner som egentlig er den assistenten som alltid får juling før Chuck kommer og ordner opp?