Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

fredag, januar 09, 2009

Gullkjøleskap

Gutten med gullbuksene kunne som kjent magisk trekke penger opp av lomma. Noen ganger tror jeg at hjernen min er overbevist om at det samme skjer med kjøleskapet. Bare man åpner døra - enda en gang - så vil det på magisk vis har fylt seg med noe man har lyst på.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Synd jeg ikke visste om dette ønsket før jeg kastet mitt gamle kjøleskap. I en periode jeg reiste i overkant mye med jobben ble det kun fylt opp med sjokolade, champange og sminke og det ble aldri noe normalt kjøleskap igjen.

(fryseboksen var derimot et helt normalt matlager)

Anonym sa...

Ah, det trikset prøver jeg også til stadighet. Det har ikke funket så langt, men bare vent, en dag...

Anonym sa...

Nutrilett meal bar med karamell/toffee smak. Finnes i hylla med vitaminer og slikt i alle matvarebutikker. Funker like bra hver gang.

Morten Myksvoll sa...

En dag fungerer det! Det er jeg sikker på!

Anonym sa...

Min datter (russ i år) hadde party i går.

Lo and behold, etter å ha pløyd meg gjennom alle tomflasker, potetskrue-poser, spredte grønnsaker og kyllingbeinrester kom jeg frem til et kjøleskap velfyllt med øl, vodka og rusbrus.

Dette skal hun få gjøre flere ganger... :)

;-)

VamPus sa...

IvarE: Hun kan få ha fest hos meg neste gang. Min attpåkladd av en Lillebror er også russ i år.. Hm. Burde vi være bekymret?