Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

lørdag, april 02, 2005

Du vil se ut som knust glass..

I serien "idiotiske ting unge menn sier på by'n" bringer vi i dag følgende:

I går tok jeg et par tre-åtte-tolv øl med Otters. Han støtte på en gammel studiekamerat som mente jeg ville se ut som knust glass om kun få år dersom jeg fortsatte å røyke. Derfor ville vi heller aldri gifte oss. Grunnen til at han ikke ble slått ned på stedet var at han sa at jeg så ut som om jeg var 24, hvilket han mente kun skyldtes gode gener. Nå vet jeg hvor mine gener kommer fra og er derfor større tilhenger av teorien om biomolekylære endringer i cellekjemien under fødselen, men det er jo så. Dessuten ville han ha barn og da er case closed for min del. Det er nok enklere å overbevise meg om å slutte å røyke enn til å overbevise meg om å få barn. Men se ut som knust glass? Han ga meg tre år før det skjedde. Jeg tror jeg vet hvem av oss som kommer til å se ut som knust glass dersom jeg møter han igjen..

Ingen kommentarer: