Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

onsdag, april 30, 2008

Manglende politiressurser?

Vi har ikke mangel på politi. Vi har mangel på politi som evner å prioritere. Som for eksempel å gå til væpnet aksjon mot et pokerlag i Skedsmo. Eller å faktisk dra hjem til en kjerring som var redd for kattunger som hadde kommet inn i leiligheten hennes.

Løsningen var selvsagt å tilkalle lovens lange arm, som ble bedt om å ta seg av inntrengerne.

Selvsagt.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Pleier ikke du å ringe snuten når du har edderkopper i leiligheten da?

VamPus sa...

... hallo! Edderkopper? Helt annen greie. Og dessuten gjør jeg vel hva som helst for å få kjekke mannebein i uniform hjem...

Anonym sa...

For å være ærlig hadde jeg osgå dratt til kattungene...
(det kom vel heller ikke som noen overraskelse)

Anonym sa...

Det er ondskapsfullt å hanke mannebein på denne måten, direkte ondt er det.

Anonym sa...

Har dere hørt om denne smalskuldrede UP'en fra Toten som ble kalt "OLIT"??