Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

fredag, september 04, 2009

Arne

Pusedyr ser på døra som lukkes igjen og snur seg forundret og sier:

- Mamma, hvorfor kalte han meg "Arne"?
- Ingen aning, vennen, kanskje fordi han ikke visste hva du het?
- Han var flink til å kose.
- I KNOW!
- Hva mener du med det, spør Pusedyr mistenksomt.
- Hø, eh, kremt. Ingenting, vennen, ingenting.
- Sniff. Ok.

Han snur seg og setter kursen bestemt mot matskålene på kjøkkenet.
- Nok prat. Mat meg.

Og sånn går no dagan..

6 kommentarer:

Virrvarr sa...

Åh! Nå savnet jeg Ask!

VamPus sa...

Dakar liten, litt mye alene for tiden. Store blanke øyne når jeg kommer hjem og stuper i seng.. Bare en uke igjen...

Anonym sa...

hydre - tror at den mannen var et fantasiprodukt dannet av et altfor stort østrogennivå og undertrykt ønske om mann, volvo og barn - hehehhe

Puselur sa...

Whoo hoo! Skal Pusedyr får stefar?

puselur sa...

*få* stefar..

VamPus sa...

Vel, vet ikke om det går helt hjem å kalle Pusedyr for Arne, men foreløpig ser det lovende ut :-)