Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

tirsdag, september 30, 2008

Gratis gave


Lurt av overskrift og bilde.

Ja, tenk for at jeg trodde at jeg kunne få George Clooney i gave, tenk.

Hrmph.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det kan bli en ugly slåsskamp av den misforståelsen der. Det er jeg som fikk ham i gave.

VamPus sa...

*kvesse negler*

Anonym sa...

...og se hvilken kjendis du PÅMINNER om...!!?

Jøsselandpåtrappa!
Hvis Per Egil Hegge får se denne kommer han til få apoplektisk anfall - minst!

Men DERE satt vel og siklet på bildet og hadde ikke tanker for annet, tenker jeg :-)

Cassanders
In Cod we trust