Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

torsdag, januar 19, 2006

En kveld i det VamPuske hjem

- Mamma, kom her et øyeblikk!
- Ørm.. ja, Pusedyr?
- Hva er dette?
- Ehm.. Kattekassa?
- Ja.....Oooog?
- Njaei, den er kanskje litt..eh.. litt..
- Litt? Litt??? Du, her ligger jeg og puser meg på badegulvet hele dagen, røyter i senga di og klorer opp sofaen. Er det for lite å be om at du tar kassa en gang i blant, eller? Hva slags MOR er du, egentlig? Skjerp deg!
- Ok..

*frem med spaden, rydde kassa og gå duknakket ut i søpla*

- Sånn, ja – flink mamma. Prrr prrr. Nå kan du få kose på meg...

Og slik går no dagan.

29 kommentarer:

fr.martinsen sa...

Hvis katt hadde vært et barn måtte vi sendt den i heldagsbarnehage.

Mathias sa...

Det var da en kjempe skjønn katt!

Anonym sa...

Beklager, men jeg er veldig dårlig i norsk, spesielt preposisjoner sliter jeg med.

lotten sa...

Buhu, jeg vil hjem til pusen min!

Anonym sa...

enig med utovertiss... lure oss "kikkere" på den måten

Anonym sa...

Hm, en katte-post hos Vampus ..? Hmmm ... la meg se.. gikk jeg feil?! :-)
Nydelig pusekatt! Nesten like fin som min ;-)

Undre sa...

Hey! Premie fra meg til den som har lært noe av alle de tusen og helvete mange episodene med C.S.I. de har sendt på TVNorge og som derfor greier å lage et sylskarpt bilde av VamPus ut fra refleksjonen i øynene på Pusedyret (som for øvrig var meget vakker).

- Vart du skræmt no, VamPus? ;)

(beklager jeg har feber på andre uka og begynner å kjede meg grundig... - og har sett altfor mye på TVNorge ... :-$)

Blåblogg sa...

Gulp, jeg kjenner nå at jeg angrer på at jeg har påtatt meg ansvaret for pusedyret (krakilake kattefaen) Wolfgang i hele to år fremover..

Hva gjør man når gold gourmet gåselever og froskelår på boks ikke lenger er godt nok?

Anonym sa...

Ååå, så fin en pus!!

Anonym sa...

Blåblogg: Etter tre uker i ditt hjemlige Gitmo - som sikkert raskt kan improviseres men noen kvadratmeter kyllingnetting eller hva det nå heter -, tenker jeg tørrforet går ned, jeg ...

Det handler bare om å ha den rette innstillingen til slike "enemy combattants".

VamPus sa...

Klaaart Pusedyr er vakker (jeg hadde ikke turt å si noe annet uansett...).

Utovertiss: bruker alle triksa i boka, vettu :-)

Anonym sa...

Næmmen det var jo en søt pusekatt da. Minner mye om familiens første som også var svart og hvit og het Mons. Mmm. Bildet får fram omsorgstrangen hos meg. Får lyst til å strekke frem en kjærlig hånd og klappe den litt...

Hilsen tse tse fluen som ber VamPus gi pusen en stoooor klem fra meg. Mmmm.

Anonym sa...

Det er jo bra at pusedyret gidder å snakke med deg nå, og ikke bare rømmer når ting blir for ille. For det skjedde jo før, såvidt jeg husker. Men den historien har du vel aldri blogget???

Anonym sa...

Har pusedyret funnet seg en liten rosa sokk, da?

Anonym sa...

Flott katt, flott katt... Digger svarte katter, og de som har sånn "Tuxedo"-krage...

Minner litt om "Salem".. ;)

Milton Marx sa...

Milton mener at USA og Bush har skylda, i denne tråden som i alle andre tråder. Det er mulig at fru Halvorsen også har en finer med i spillet!

Forøvrig har Milton katteallergi.

Anonym sa...

En finer? Kryssfiner?

Anonym sa...

Min pus er finere enn din :o)
www.vgb.no/5589/

Anonym sa...

til den forut, - det heter Finèr eller kryssfinèr.

Anonym sa...

ikke finer eller kryssfiner... finèr!

Milton Marx sa...

Skal dere rette skrivefeil, må dere gjøre det riktig, gutter. Finér heter det.

Den kreative ville kanskje si at det ville vært logisk også å prøve med to n'er, men det kommer vel neste gang.

God helg til alle

Anonym sa...

Jeg tror ikke VamPus driver med lureblogging.

Klagene om villedende markedsføring er basert på forventningen om vilke Dionysiske handlinger som går for seg i det VamPuske hjem. De fleste av VamPus' Bachanalier foregår i all offentlighet på Oslo's utesteder så langt jeg har erfart.

Men, jeg skal la være å ødelegge VamPus image som en out-of-control Girl-gone-wild...

Anonym sa...

Kan Pusedyr gjøre dette?

http://snarkster.com/?p=163

Anonym sa...

søt katt du har!

Milton Marx sa...

VamPuuuuuuusssss!!!

Vet du hvordan du kan få en hund til å si miau?

Vet du hvordan du kan få en katt til å si VOFF?

Milton vet...

Anonym sa...

Så søt katten din er! Mjau!

Anonym sa...

Best regards from NY! Accessory handheld pda Aston martin vanquish stats Mitsubishi eclipse head gascket Forex trading answering service pda drug programs Stationery with address lables shared computer toolkit handbook http://www.radar-detector-9.info tampa bay fishing report maintenance software for a palm pda Compactflash+16+mo0d0a buy paxil accessories pda other Taking apart a moen faucet

Anonym sa...

Where did you find it? Interesting read » » »

Anonym sa...

Best regards from NY! auto dealers sex toys Finance home insurance personal tesco Hp inkjet printer 6540 review Botox clinic dallas asian schoolgirls Fall out boy in dance dance engine looksmart marketing search Guardian life assurance website Rhinoplasty located in los angeles Ferrari european social model