Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

tirsdag, januar 31, 2006

STOPP! Overgrep! Mishandling!

VamPus er sjokkert! Målløs! At man i et sivilisert, demokratisk samfunn aksepterer - nei - stiller ut, faktisk - sine overgrep i selv dannede strøk. VamPus oppfordrer herved til boikott av Shoe Lounge på Grünerløkka. Butikken er åpenbart dypt amoralsk og står for verdier som man ikke kan være bekjent av i 2006.

Hva har dette uskyldige skoparet gjort for å bli sperret inne og stilt ut til spott og spe? Har de startet krig, oppfordret til vold eller brent flagg mot ytringsfrihet, kanskje? Hmm? HMM? Tenkte ikke det, nei!

Shoe Lounge: slipp disse skoene fri øyeblikkelig! Ellers...

10 kommentarer:

VamPus sa...

Aaargh! My precious..MY PRRRECIOUS, sa jeg...

Anonym sa...

Gi de som låste inn de kjære skoa, en skikkelig tupp i ræva VamPus. La dem ikke sko seg på andres bekostning, la dem svi, og gi dem et innihampens hestespark de-luxe.

Hilsen tse tse fluen som synes VamPus skulle vært skodd med det skoparet. Lykke for henne, tipper jeg!

Anonym sa...

Jeg lister meg så stilt på tå og kjøper meg en Volvo Blå. 940!

Anonym sa...

Avskyresolusjoner vil bli samlet inn og avsendt butikken rekommandert.

Anonym sa...

ja, du må virkelig ønske deg de skoene mad bad om du i tillegg klarer å stave converse feil.

Painting waves in clouds sa...

Så om jeg forstår deg riktig, så skal alle slenge opp en karikaturtegning av Muhammed på sine nettsider for å beskytte ytringsfriheten. Men på den annen side, skal vi boikotte noen butikker fordi de benytter ytringsfriheten sin?

Anonym sa...

Du foreslåt her at det burde være straffbart å starte krig, oppfordre til vold eller brenne flag mot ytringsfriheten.

Nå er det sånn at både oppfordring til vold er en ytring, og er derfor beskyttet av ytringsfriheten.

Likens er det å brenne flag mot ytringsfriheten også en ytring, og må derfor også beskyttes av ytringsfriheten.

Jeg regner likevel med at du sikter til de norske og danske flagg som for tiden brennes av enkelte kretser i syden, og i så fall har du misforstått. Disse flaggene handler ikke om å nekte noen ytringsfrihet. De brennes som et direkte svar på vestlig respektløshet.

"Dere er respektløse for oss, da skal vi jaggu faen meg være respektløse for dere også."

Anonym sa...

Nice site!
[url=http://wmxfwaoh.com/xhad/vcnz.html]My homepage[/url] | [url=http://yejkoacy.com/inkl/vbxs.html]Cool site[/url]

Anonym sa...

Thank you!
My homepage | Please visit

Anonym sa...

Well done!
http://wmxfwaoh.com/xhad/vcnz.html | http://kgqhnzad.com/mztq/nltl.html