Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

tirsdag, juni 12, 2007

Gratulerer, Erling Lae!


Gratulerer til Erling Lae, Oslos byrådsleder de neste 5 årene, for å ha vunnet "Regnbueprisen" for sitt arbeid for like rettigheter og antidiskrimineringsarbeid for homofile.

På bildet til høyre ser du hva hans politiske motstandere mener om han.

God tur til Berlin!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Han er jo ikke akkurat kommet i mål med sitt arbeid, da...

Hva med dere i Høyre? Greit nok i Oslo, men når skal dere ta skrittet fullt ut, sparke blåhvalen, og la en av de to overkvalifiserte og overmodne homsene overta partiroret.. ?

Unknown sa...

Jeg slutter meg til gratulantenes rekker! Det er stas at han får prisen.

Anonym sa...

vel, når narsissistiske tullinger kleber opp stygge bilder av seg selv over hele byen så er det ikke rart noen tar pennen i egen hånd og viser oss hvordan djevelen kan se ut.

Martine Votvik sa...

Etter som dette er det eneste bildet jeg tidligere har sett av Lae, går jeg rundt med en oppfatning om at han har flippsjegg, nå viser det seg at det ikke er sant... Litt skuffa.

VamPus sa...

Martine: Ha ha ha...